برنامه سرمربی سرخپوشان برای استفاده از دو ستاره ؛ سوپرایز در راه است؟!


اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید از راشفورد و مارسیال به صورت چرخشی به عنوان تک‌مهاجم اصلی یونایتد استفاده خواهد کرد. نوشته برنامه سرمربی سرخپوشان برای استفاده از دو ستاره ؛ سوپرایز در راه است؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

برنامه سرمربی سرخپوشان برای استفاده از دو ستاره ؛ سوپرایز در راه است؟!

سولسشر از راشفورد و مارسیال به صورت چرخشی استفاده خواهد کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۹
برنامه سرمربی سرخپوشان برای استفاده از دو ستاره ؛ سوپرایز در راه است؟!

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید از راشفورد و مارسیال به صورت چرخشی به عنوان تک‌مهاجم اصلی یونایتد استفاده خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوله گنار سولسشر ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید به آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد، ستاره‌های خط حمله تیمش اعلام کرده که در فصل آینده از آنها به صورت چرخشی به عنوان تک‌مهاجم اصلی شیاطین سرخ استفاده خواهد کرد.

دیروز در جریان دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیدز که در ادامه تور پیش‌فصل منسچتریونایتد برگزار شد شیاطین سرخ موفق شدند حریف خود را ۴-۰ شکست دهند و مارسیال و راشفورد هر دو در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

سولسشر که در دو بازی دوستانه یونایتد در استرالیا تا کنون از راشفورد و مارسیال به عنوان نقطه کانونی خط حمله سه نفره تیمش استفاده کرده می‌گوید قصد دارد در فصل آینده از این دو به صورت چرخشی و به عنوان مهاجمین اصلی یونایتد استفاده کند.

سولسشر در این باره گفت:

مارکوس راشفورد می‌تواند در عرض خط حمله حرکت کرده و در موقعیت‌های مختلف این خط بازی کند. او گاهی به سمت چپ متمایل می‌شود. آنتونی مارسیال هم همینطورر است. هر دوی آنها می‌توانند نقش شماره ۹ و شماره ۱۱ را بازی کنند. آنها همچنین می‌توانند در کنار یکدیگر نقش شماره ۹ و ۱۰ را بازی کنند و حتی گاهی در سمت راست خط حمله هم قابل استفاده هستند”.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت:

” داشتن دو مهاجمی که بتوان از آنها به صورت چرخشی استفاده کرد برای من خیلی عالی است. به نظر من این دو را نمی‌توان در یک جا میخکوب کرد چون هر دو فوتبالیست‌های خوبی هستند که می‌توانند فضاها را تشخیص داده و از آنها استفاده کنند”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی