1400 هیات ورزشی استانی پایش مالی می شوند


1400 هیات ورزشی استانی پایش مالی می شوند

مشهد- ایرنا- معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای تصمیم‌های اتخاذ شده در کشور برای شفاف کردن گردش مالی همه مؤسسات غیر دولتی فعالیت مالی هزار و 400 هیات ورزشی استانی پایش و رصد می شود.

محمد رضا داورزنی روز پنجشنبه در مجمع سالانه فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در مشهد افزود: این اقدام در حال انجام است تا گردش مالی این مؤسسات از جمله هیات‌های ورزشی به صورت شفاف و برخط رصد شود از این رو این هیاتها باید در سامانه ای جدید ثبت شده و شناسه دریافت کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس برای هر واحد یک کد شناسه لحاظ خواهد شد که البته کد اقتصادی پیش از این برای فعالیت‌های هیاتهای مذکور وجود داشت.

دبیر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان کشور نیز در حاشیه این مجمع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شمار ورزشکاران ساماندهی شده کشور در این فدراسیون هفت هزار و ۱۴ نفر در ۱۵ رشته است که در مقایسه با سال قبل چهار درصد افزایش یافته است.

علی دانشمند شمار ورزشکاران ناشنوایان مردان را حدود دوبرابر زنان اعلام کرد و افزود: ۱۴۱ مربی و ۹۵ داور در قالب هیاتهای ورزشهای ناشنوایان کشور فعالیت دارند.

وی میزان بودجه سال مالی قبل این فدراسیون را ۱۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بودجه این فدراسیون از تفاهم نامه‌ها با وزارت ورزش و جوانان، پاداش‌های مسابقات آسیایی، کمیته المپیک و کمک شهرداری تهران تأمین شده است.

۳۲۲۱/‏۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید