سازندگی با مشارکت و همراهی مردم امکانپذیر است


سازندگی با مشارکت و همراهی مردم امکانپذیر است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عمران و سازندگی با مشارکت و همراهی مردم امکان‌پذیر است و باید با قدرت و قوت هرچه بیشتر در این زمینه گام برداشته شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود مدافع ارزش های انقلاب و ملت شریف ایران است و هر کجا لازم باشد، برای خدمت به ملت ایران وارد عمل می‌شود.

وی ادامه داد: سپاه همزمان با تامین امنیت پایدار و تقدیم شهدای فراوان در منطقه در بخش سازندگی و عمران مناطق کم‌برخوردار نیز کارهای زیربنایی فراوانی انجام داده است و در این کار همچنان پیشتار خواهد بود.

وی با اشاره به شهادت چند تن از پرسنل سپاه در درگیری با اشرار و ضدانقلاب طی روزهای گذشته نیز اظهار داشت: چندی پیش در شهرستان چالدران ۱۷ واحد مسکونی که توسط سپاه پاسداران ساخته شده بود به مددجویان تحویل داده شد؛ در روز تحویل این واحدها یکی از مدافعان امنیت در این منطقه به شهادت رسید.

گفت: این موضوع نشان‌دهنده این واقعیت است که پاسداران انقلاب اسلامی هم در حوزه حفظ امنیت و مال و ناموس مردم و هم در محرومیت‌زدایی و مشارکت در سازندگی کشور به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی مشارکت مردم در اجرای طرح ملی «همبستگی برای کمک به سیل‌زده‌ها» را نیز خواستار شد و افزود: با اجرای این طرح می‌توان شرایط زندگی عادی مردم را در مناطق سیل‌زده برقرار کرد.

۶۰۰۹/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان