دستگاه قضایی کرمان به نقطه امیدی برای بخش خصوصی تبدیل شده است


دستگاه قضایی کرمان به نقطه امیدی برای بخش خصوصی تبدیل شده است

کرمان - ایرنا - به گفته رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، دستگاه قضایی استان به نقطه امیدی برای بخش خصوصی تبدیل شده طوری که بخش عمده ای از موفقیت های بخش خصوصی در رونق تولید و تقویت اقتصادی مرهون تلاش ها و همراهی های این قوه است.

به گزارش ایرنا، سید مهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نشست علمی تخصصی مالیات عادلانه؛ بستر رونق تولید با اشاره به این مطلب که جریان دادرسی مالیاتی باید قوی شود گفت: در پایش فضای کسب و کار به این نتیجه رسیده ایم که ۷۵ درصد دغدغه های فعالان اقتصادی در حوزه بانک، مالیات و تامین اجتماعی است.

طبیب زاده از همکاری دستگاه قضایی با اتاق بازرگانی برای تحقق رونق تولید تقدیر کرد و ادامه داد: با توجه به انتخاب شعار سال، لازم است بررسی شود سازمان های دولتی، مجلس و قوه قضائیه که باید برای رونق تولید کمک کنند چه تغییراتی در خود برای تحقق این شعار ایجاد کرده اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به تلاش های انجام شده برای اصلاح قوانین، عنوان کرد: همه باید توجه داشته باشیم که فعالان اقتصادی، نمایندگان مجلس، دستگاه قضایی و اتاق بازرگانی همه در یک کشتی هستیم زیرا وقتی رونق تولید اشتغال و غیره نباشد اثرات آن در بخش های مختلف قابل مشاهده خواهد بود.

طبیب زاده با تاکید بر این مطلب که اگر رونقی در تولید نباشد اثرات آن در دستگاه قضایی کاملاً مشهود خواهد بود، ادامه داد: لازم است بررسی شود چه اتفاقی افتاده که کرمان بالاترین رشد درآمد مالیاتی را داشته است و وضعیت کدام بنگاه اقتصادی نسبت به سال گذشته بهتر شده که شاهد این رشد بوده ایم.

۷۴۴۰/‌۳۰۲۹/‌‬ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درگ بی ام و M3 تورینگ با 911 و R8؛ باشگاه 1000 اسب بخاری‌ها!