محمدرضا عباسی: شماره حسینی را گرفتم ولی قرار نیست جایش را پر کنم/ سه بازیکن سرباز ما به جای حضور در تمرینات کلاغ پر می‌روند


محمدرضا عباسی: شماره حسینی را گرفتم ولی قرار نیست جایش را پر کنم/ سه بازیکن سرباز ما به جای حضور در تمرینات کلاغ پر می‌روند

وینگر ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و خودش صحبت کرد.

وینگر ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و خودش صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و اردوی خوبی هم داشتیم که در پایان بازی با شهر خودرو محک خوبی برای ما بود و به نظرم دیدار تدارکاتی مفیدی بود و امیدوارم ادامه روند آماده‌سازی ما هم به همین شکل پیش برود و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

عباسی در مورد خداحافظی محمدرضا حسینی و اهدای پیراهنش به وی گفت: حسینی از بازیکنان خوب و کلیدی تیم ما بود و به هر حال تصمیم گرفت جدا شود و در فضای دیگری بازی کند و برایش آرزوی موفقیت دارم. از اینکه پیراهنش را به من داد هم از او ممنونم. من علاقه خاصی به شماره 7 دارم و خوشحالم که از این به بعد آن را در ذوب آهن بر تن می‌کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در ترکیب ذوب آهن هم باید جای محمدرضا حسینی را پر کند عنوان کرد: من پیراهن حسینی را برداشتم ولی قرار نیست جای او را در ترکیب تیم پر کنم. سبک بازی ما متفاوت است و او وینگر راست بازی می‌کرد و من وینگر چپ هستم.

وینگر ذوب آهن در مورد دلیل علاقه به شماره 7 گفت: دلیل خاصی ندارد و این شماره را دوست دارم. بازیکن مورد علاقه‌ام هازارد است و به تازگی متوجه شدم ظاهراً قرار است او هم از این فصل در رئال مادرید شماره 7 را بر تن کند و اتفاق جالبی برایم بود.

عباسی در مورد وضعیت سربازان ذوب آهن عنوان کرد: خیلی دقیق در جریان آنها نیستم ولی شنیده‌ام مثل اینکه مشکلشان حل شده و قرار است در بازی‌های آسیایی کنار ما باشند. امیدوارم مشکلشان حل شود چرا که به آنها نیاز مبرم داریم و حیف است به جای تمرین کردن کلاغ پر بروند (خنده).

وی در مور کم شدن بودجه ذوب آهن هم گفت: متاسفانه ذوب آهن همیشه با مشکلات و کمبودها دست و پنجه نرم کرده است. تیم ما در بازی‌های آسیایی حضور دارد و باید تقویت شود و بودجه‌اش اضافه شود ولی برعکس می‌آیند بودجه را کاهش می‌دهند. بنده خدا آقای آذری خیلی دارد تلاش می‌کند و دوندگی می‌کند تا مشکلات ذوب آهن حل شود. ما باید به مصاف الاتحاد برویم که همه می‌دانند چطور هزینه می‌کند و خودش را تقویت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟