کلوپ: لیورپول نمی‌تواند مثل سیتی و PSG ولخرجی کند


کلوپ: لیورپول نمی‌تواند مثل سیتی و PSG ولخرجی کند

یورگن کلوپ می‌گوید انتظار ندارد لیورپول در تابستان جاری بمب نقل و انتقالاتی بزرگی منفجر کند چرا که این باشگاه قادر نیست به اندازه منچسترسیتی و PSG ولخرجی کند.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با اذعان به اینکه انتظار ندارد در ادامه پنجره نقل و انتقالات تابستانی شاهد ورود بازیکنان گران‌قیمت به ترکیب تیمش باشد می‌گوید لیورپول نمی‌تواند به اندازه دو باشگاه ثروتمند منچسترسیتی و پاری سن ژرمن ولخرجی کرده و هر سال 300 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کند.

کلوپ: لیورپول نمی‌تواند مثل سیتی و PSG ولخرجی کند

این در حالی است که لیورپول در دو فصل گذشته برای ساخت تیمی که بتواند در دو جبهه داخلی و خارجی با بزرگترین تیمهای دنیا رقابت کند هزینه قابل توجهی کرده است. از جمله بازیکنان بزرگی که لیورپولی‌ها در دو فصل گذشته به خدمت گرفتند می‌توان به آلیسون، ویرژیل فن‌دایک و فابینیو اشاره کرد.

یورگن کلوپ درباره تیمش که امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات بی سر و صداتر بوده گفت:" ما از بابت نقل و انتقالات خیال‌مان راحت است و فعلا منتظریم تا ببینیم چه پیش می‌آید. همینطور که قبلا هم گفته بودم تابستان امسال بزرگترین پنجره نقل و انتقالاتی لیورپول نخواهد بود. ما در دو سال گذشته روی تیم خیلی سرمایه‌گذاری کردیم ولی نمی‌توانیم هر سال همان قدر هزینه کنیم".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بعضی هواداران می‌گویند حالا وقت آن است که دویست یا سیصد میلیون پوند دیگر هزینه کنیم. ولی در دنیا فقط دو باشگاه هست که بتواند چنین کاری بکند. البته امسال بارسلونا و رئال مادرید هم در حال هزینه کردن چنین مبالغی هستند ولی منچسترسیتی و پاری سن ژرمن تنها دو باشگاهی هستند که می‌توانند هر سال چنین کاری بکنند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش اسرائیل