سازندگان بازی Borderlands 3 به پشتیبانی از کراس‌پلی تعهد دارند


سازندگان بازی Borderlands 3 به پشتیبانی از کراس‌پلی تعهد دارند

استودیوی «گیرباکس سافت‌ور» (Gearbox Software) تا جایی که ممکن باشد، کراس‌پلی یا بازی میان‌پلتفرمی را برای بازی Borderlands 3 فراهم خواهد کرد. بازی Borderlands 3 تعداد بسیار زیادی باس فایت خواهد داشت مدتی زمزمه‌هایی از پشتیبانی بازی Borderlands 3 از کراس‌پلی به گوش می‌رسید و انتظار می‌رفت که طی رویداد Celebration of Togetherness در 16 ژوئیه،...

استودیوی «گیرباکس سافت‌ور» (Gearbox Software) تا جایی که ممکن باشد، کراس‌پلی یا بازی میان‌پلتفرمی را برای بازی Borderlands 3 فراهم خواهد کرد.

مدتی زمزمه‌هایی از پشتیبانی بازی Borderlands 3 از کراس‌پلی به گوش می‌رسید و انتظار می‌رفت که طی رویداد Celebration of Togetherness در 16 ژوئیه، جزئیات این موضوع به اشتراک گذاشته شود اما چنین اتفاقی رخ نداد. در واقع، این عنوان در زمان عرضه از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد اگرچه سازندگان نسبت به اجرای این قابلیت متعهد هستند.

مدیز عامل استودیوی گیرباکس سافت‌ور یعنی «رندی پیچ‌فورد» (Randy Pitchford) پیش از آغاز این رویداد، در توئیتر اعلام داشت که طی آن شاهد جزئیات کراس‌پلی نخواهیم بود و این قابلیت در زمان عرضه هم مهیا نخواهد بود. با این حال، سازندگان متعهد هستند به اینکه تا جایی که عملی باشد، کراس‌پلی را برای Borderlands 3 بر روی پلتفرم‌های مختلف به اجرا برسانند تا بازیکنان بتوانند با دوستان خود به راحتی به کشف و جست‌وجو در دنیای گسترده‌ی این عنوان بپردازند.

Borderlands 3 در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ شهریور 1398 بر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (به‌طور انحصاری زمانی بر روی فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

سازندگان بازی Borderlands 3 به پشتیبانی از کراس‌پلی تعهد دارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین