توسعه بازی Splatoon 3 هنوز شروع نشده است


توسعه بازی Splatoon 3 هنوز شروع نشده است

در میان خیل عظیمی از عناوین انحصاری نینتندو سوئیچ، Splatoon طرفداران بسیاری زیادی دارد، به همین خاطر خیلی‌ها انتظار دارند تا بازی Splatoon 3 هرچه زودتر وارد بازار شود. هر دو نسخه اولیه بازی Splatoon از سوی منتقدان بازخوردهای بسیار خوبی کسب کردند و عملکرد بسیاری خوبی نیز در بازار داشتند. یکی از کارهای بسیار خوب نینتندو نیز پشتیبانی مناسب از بازی...

در میان خیل عظیمی از عناوین انحصاری نینتندو سوئیچ، Splatoon طرفداران بسیاری زیادی دارد، به همین خاطر خیلی‌ها انتظار دارند تا بازی Splatoon 3 هرچه زودتر وارد بازار شود.

هر دو نسخه اولیه بازی Splatoon از سوی منتقدان بازخوردهای بسیار خوبی کسب کردند و عملکرد بسیاری خوبی نیز در بازار داشتند. یکی از کارهای بسیار خوب نینتندو نیز پشتیبانی مناسب از بازی Splatoon 2 بود. اما اکنون که میزان این پشتیبانی کم شده، خیلی‌ها گمان برده‌اند که ساخت بازی Splatoon 3 شروع شده است.

متاسفانه بازی Splatoon 3 در دست توسعه قرار ندارد و برای معرفی یک نسخه جدید از این سری، باید صبر کنیم. این موضوع توسط هیساشی نوگامی، تهیه کننده این مجموعه، در مصاحبه با مجله هفتگی فامیتسو تایید شده است. آقای نوگامی در صحبت‌هایش به این اشاره کرد که تیم توسعه دهنده هنوز به اینده این مجموعه فکر نکرده است. البته نکته خاصی در صحبت‌های او وجود داشت که گفت دوست دارد لطف تمام کسانی که از این مجموعه پشتیبانی کرده‌اند را جبران کند.

در مورد موفقیت‌های بازی Splatoon 2 باید بگوییم که این عنوان پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوئیچ در ژاپن محسوب می‌شود، از این رو با اطمینان می‌توان گفت که بازی Splatoon 3 نیز ساخته خواهد شد. دلیل اصلی اینکه هنوز توسعه این عنوان شروع نشده است، می‌تواند این باشد که استودیو سازنده تمام تمرکز خود را بر روی ساخت بازی Animal Crossing: New Horizons گذاشته است.

Splatoon یک سری بازی شوتر سوم شخص چندنفره است که طرفداران زیادی بر روی پلتفرم نینتندو دارد. یکی از دلایل این محبوبیت مربوط به این می‌شود که عنوان دیگری با چنین کیفیت برای رقابت با آن وجود ندارد. همچنین با معرفی نینتندو سوئیچ لایت می‌توان انتظار داشت که فروش Splatoon 2 دوباره افزایش یابد. این کنسول جدید گروه کودکان را هدف خود قرار داده، و طراحی Splatoon می‌تواند با راحتی کودکان را جذب خود کند.

توسعه بازی Splatoon 3 هنوز شروع نشده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من