برگزیدگان جشنواره شعر و داستانک اردکان معرفی شدند


برگزیدگان جشنواره شعر و داستانک اردکان معرفی شدند

یزد - ایرنا - هفت اثر برگزیده دومین جشنواره عفاف و حجاب اردکان معرفی و در مراسمی در سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله حائری از آنان تقدیر شد.

دومین جشنواره شعر و داستانک عفاف و حجاب با حضور مسئولان شهرستانی روز پنجشنبه به کار خود پایان داد و از بین ۳۱ اثر ارسالی، هفت اثر برگزیده در اختتامیه معرفی و تقدیر شدند.
در فراخوان این جشنواره که با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، حوزه علمیه و کانون شعر و ادب اردکان برگزار شد، شاعران و نویسندگان اردکانی ۳۱ اثر شعر و داستانک را به این جشنواره ارسال کردند و پس از داوری هفت اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.
در اختتامیه این جشنواره که شهردار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، رییس آموزش و پرورش، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دیگر مسئولان حضور داشتند، تعدادی از شعرای اردکانی به قرائت سروده های خود در مورد عفاف و حجاب پرداختند.
در پایان نیز از سیدابوالفضل طباطبایی، محمدجواد حلوایی، حسین مهمان‌پرست، حسین هاتفی، مرتضی نجاتی، فاطمه نوری و طاهره نوری به عنوان برگزیدگان دومین جشنواره عفاف و حجاب تقدیر شد.
از ۱۵ تا ۲۱ تیر به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی با نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !