حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای بهترین وجه انتخابات است


حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای بهترین وجه انتخابات است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را مهمترین وجه و شاخص در عرصه انتخابات دانست و تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری چهارشنبه شب در همایش بصیرتی شبکه ناظران انتخابات در شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس در صندوق های اخذ رای صیانت و حراست خواهد شد.

وی یادآور شد: انتخابات یکی از اهرم های قدرت است که تمامی مولفه ها و اهرم های دیگر قدرت را کنار زده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی دارای چند مولفه است که مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.

وی برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.

کلانتری پیشتر نیز گفته بود که کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام دانست و گفت: بدون شک برای برخورد با متخلفان در این عرصه حساس و سرنوشت ساز رحم نخواهم کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین بر ضرورت شناسایی و احصای آسیب ها و چالش های انتخابات های گذشته در استان بویژه در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی و در ابعاد گوناگون آن تاکید کرد.

کلانتری یادآور شد که قانون جمهوری اسلامی قانون شرع است و انتخابات نیز بارزترین و با ارزشترین ترین نماد مردم سالاری دینی این نظام الهی است.

وی بیان کرد که استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی هیچگاه جرات تعرض و ضربه زدن به آرمان های والای انقلاب و جمهوری اسلامی را با واسطه پشتیبانی و حضور و مشارکت آگاهانه و با بصیرت مردم قدرشناس ایران اسلامی در صحنه های مختلف به ویژه در عرصه حساس انتخابات نخواهند داشت.

کلانتری تلاش برای رفع مشکلات و تنگناهای مردم و توسعه کهگیلویه وبویراحمد را اولویت اساسی مدیران و مسئولان و متولیان امر در شرایط کنونی دانست و از رسانه ها، سیاسیون و دست اندرکاران این امر خواست که فضای استان را زودهنگام و پیش از زمان مقرر و مناسب انتخاباتی نکنند.

انتخابات مجلس یازدهم در اسفند ۹۸ برگزار می شود.

۳۰۱۶/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها