نماز جمعه پایگاه مردمی است


نماز جمعه پایگاه مردمی است

بوشهر- ایرنا- تریبون نماز جمعه پایگاهی مردمی و پلی ارتباطی میان مردم و مسئولان است که دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم بیان می کند و باید تقویت شود.

فرماندار تنگستان گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و این قرارگاه با هدف ایجاد ارتباط با گروه‌ها، نهادها، فعالان فرهنگی و تغدیه فرهنگی و اجرایی برنامه‌های ملی و مذهبی تاسیس شده است.

عبدالحسن رفیعی پور چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب که "خدمت به نماز جمعه خدمت به دین و آگاهی است و وظیفه مردم و مسئولان تقویت نهاد مقدس نماز جمعه است" همه مسئولان باید با برنامه ریزی مناسب هفته نکوداشت نماز جمعه را به نحو مطلوبی برگزار کنند.

وی ادامه داد: امروز بیش ازهرزمان دیگری جامعه به همدلی و وحدت در بین همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی نیاز دارد.

رفیعی پور افزود: شورای فرهنگ عمومی مهمترین و بهترین رکن برای ترویج فرهنگ عمومی در بین جامعه است و اگر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی یا سیاسی با مشکل مواجه هستیم ریشه آن در فرهنگ عمومی است.

وی بر ضرورت آسیب شناسی و فرهنگ سازی مناسب برای برطرف کردن مشکلات تاکید کرد.

فرماندار تنگستان گفت: اگر امروز به فکر توسعه و پیشرفت هستیم و این توسعه و پیشرفت پیوست فرهنگی نداشته باشد، ممکن است در آینده با وجود توسعه با مشکلات عدیده فرهنگی و اجتماعی روبرو شویم.

۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور