چشم و دل سیری در غرب؛ جایی که حجاب ندارند!


به گزارش جام جم، مخالفان حجاب چنین استدلال می کنند که با آزادی پوشش، اعضای جامعه “چشم و دل سیر” می شوند و آمار تجاوز و مزاحمت ها کاهش پیدا می‌کند.  مخالفان حجاب چنین استدلال می کنند که با آزادی پوشش، اعضای جامعه “چشم و دل سیر” می شوند و آمار تجاوز و مزاحمت ها کاهش پیدا می‌کند. اما با بررسی چند نمونه در جوامعی که از اینگونه آزادی‌ها...

به گزارش جام جم، مخالفان حجاب چنین استدلال می کنند که با آزادی پوشش، اعضای جامعه “چشم و دل سیر” می شوند و آمار تجاوز و مزاحمت ها کاهش پیدا می‌کند.

چشم و دل سیری در غرب؛ جایی که حجاب ندارند!

مخالفان حجاب چنین استدلال می کنند که با آزادی پوشش، اعضای جامعه “چشم و دل سیر” می شوند و آمار تجاوز و مزاحمت ها کاهش پیدا می‌کند.
اما با بررسی چند نمونه در جوامعی که از اینگونه آزادی‌ها برخوردارند، این استدلال رد می‌شود.
کافی است تنها به چند گزارش که در رسانه‌های غربی منتشر شده است، نگاهی بیندازیم:

* ایالت تنسی آمریکا/ ۲ مرد به جرم تجاوز جنسی به یک نوزاد ۹ ماهه و فیلمبرداری از آن بازداشت شدند! (فاکس نیوز)

چشم و دل سیری در غرب؛ جایی که حجاب ندارند!

* واشنگتن؛آمریکا/ مردی به تجاوز جنسی به بیش از۷۰۰ماشین اعتراف کرده است! این مرد اضافه کرده است که با هلی‌کوپتر و هواپیما هم رابطه جنسی داشته است! (نیوز کام)

چشم و دل سیری در غرب؛ جایی که حجاب ندارند!

* آلمان/ قانون منع رابطه جنسی با حیوانات تصویب شد! (ایندیپندنت)

چشم و دل سیری در غرب؛ جایی که حجاب ندارند!

* آمریکا/ تجاوز سالانه به ۹۰۰ هزار زن؛ بخش قابل توجهی از این آمار مربوط به تجاوز به محارم (اعضای خانواده) است! یک چهارم زنان امریکایی از سوی محارمشان مورد آزار و تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. ( بی بی سی)

رسانه های مخالف حجاب از چشم و دل سیر بودن جوامعی سخن می گویند که به نام آزادی و به کام ولنگاری، اخلاق را به سوی نابودی برده اند و نسخه این جوامع را برای جامعه ایرانی توصیه می‌کنند.

محل تامل است که اخلاق در چنین جوامعی به چه جایگاهی خواهید رسید؟ مردی که در خبر بالا مرتکب جرم پدوفیل شده است به این دلیل است که در امریکا و دیگر کشورها پدوفیل جرم بشمار می‌آید، اما همجنسبازی نیز تا چند سال گذشته در امریکا جرم و هم اکنون آزاد است!

آیا گسترش فساد و انحطاط اخلاق در این جوامع حد مشخصی دارد!؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...