آخرین های نقل و انتقالات موتوجی پی 2020؛ پتروچی با دوکاتی ماند


موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی دوکاتی تایید کرد که دنیلو پتروچی برای فصل 2020 موتوجی پی نیز موتورسوار این تیم خواهد بود. موتورسوار ایتالیایی با یک قرارداد غیر معمول یک ساله به تیم دوکاتی آمد تا جانشین خورخه لورنزو شده و در کنار آندره دویزیوسو در رقابت ها شرکت کند و تیم ایتالیایی نیز پیش از این ترجیح داده بود که کاملا برای انتخاب گزینه های...

موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی دوکاتی تایید کرد که دنیلو پتروچی برای فصل 2020 موتوجی پی نیز موتورسوار این تیم خواهد بود.

موتورسوار ایتالیایی با یک قرارداد غیر معمول یک ساله به تیم دوکاتی آمد تا جانشین خورخه لورنزو شده و در کنار آندره دویزیوسو در رقابت ها شرکت کند و تیم ایتالیایی نیز پیش از این ترجیح داده بود که کاملا برای انتخاب گزینه های احتمالی 2020، آزاد باشد و به نظر می رسید که جک میلر تنها رقیب پتروچی برای صندلی این تیم است.

پتروچی همچنین چندی پیش اعلام کرد که دوران موتوجی پی اش می تواند به پایان برسد اگر دوکاتی او را برای تمدید قرارداد فصل 2020 انتخاب نکند. گرندپری موجلو و پیروی پتروچی باعث شد تا مدیران دوکاتی به فکر تمدید قرارداد با این موتورسوار باشند و در آخرین مسابقه نیم فصل در آلمان تایید شد که او موتورسوار تیم ایتالیایی برای فصل 2020 خواهد بود.

آخرین های نقل و انتقالات موتوجی پی 2020؛ پتروچی با دوکاتی ماندآخرین های نقل و انتقالات موتوجی پی 2020؛ پتروچی با دوکاتی ماند دنیلو پتروچی – ایتالیا 2019

پتروچی گفت:

از ادامه کارم با دوکاتی برای یک سال دیگر خوشحال هستم. از فصل جدید این مهم جزء اهداف من بوده زیرا من به سرعت تعامل عاطفی و ذهنی خوبی با تیم پیدا کردم.

در نیم فصل ابتدایی توانستیم به تدریج رقابتی تر شویم و دو سکو و یک پیروزی فراموش نشدنی کسب کنم. تمدید همکاریمان قبل از تعطیلات تابستانی، اعتماد به نفس و انگیزه مرا برای آینده افزایش می دهد.

برد بیندر از موتو2 به موتوجی پی 2020

موتورسوار موتو2، برد بیندر پس از امضاء قرارداد یک ساله با کی تی ام، در فصل 2020 موتوجی پی با تیم تک3 کی تی ام در کنار میگل اولیویرا در مسابقات شرکت خواهد داشت.

آخرین های نقل و انتقالات موتوجی پی 2020؛ پتروچی با دوکاتی ماندآخرین های نقل و انتقالات موتوجی پی 2020؛ پتروچی با دوکاتی ماند برد بیندر – تک3 کی تی ام

موتورسوار اهل آفریقای جنوبی کار خود را در سال 2011 در موتو3 آغاز کرد و در سال 2016 با قهرمانی در این سری مسابقات توانست به موتو2 راه پیدا کند. او در فصل 2018 موفق به کسب رده سوم جدول قهرمانی موتو2 شد و حالا پس از گذراندن سه فصل در این مسابقات، برای 2020 به تیم دوم کی تی ام در موتوجی پی می پیوندد. او گفت:

داشتن چنین فرصتی، فوق العاده است. می خواهم از کی تی ام، تیم تک3، مدیر برنامه و خانواده ام بی نهایت تشکر کنم که مرا برای رسیدن به موتوجی پی یاری کردند.

احساس فوق العاده ای دارم و رویایم به حقیقت پیوسته است.

ترکیب تیم ها برای موتوجی پی 2020

تیمموتورسواران
رپسول هوندامارک مارکز
خورخه لورنزو
یاماهاولنتینو روسی
ماوریک وینالس
دوکاتیآندره دویزیوسو
دنیلو پتروچی
سوزوکیالکس رینز
جوان میر
آپریلیاالکس اسپارگارو
آندره یانونه
کی تی امپول اسپارگارو
یوهان زارکو
ال سی آر هونداکال کراچلو
نامشخص
تک3 کی تی اممیگل اولیویرا
برد بیندر
پرامک دوکاتیفرانچسکو باگنایا
جک میلر
اس آر تی یاماهانامشخص
نامشخص
ایوینتیا دوکاتیکارل آبراهام
نامشخص
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی