تکمیل 50 درصد منازل تازه ساخت معمولان تا پایان شهریور


تکمیل 50 درصد منازل تازه ساخت معمولان تا پایان شهریور

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت:50 درصد منازل تازه ساخت بخش سیلزده معمولان که توسط بنیاد مسکن اردبیل تعهد شده تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد.

مسعود امامی یگانه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده معمولان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختراظهار داشت: بر اساس بازدیدی که از مناطق سیل زده شهری و روستایی بخش معمولان صورت گرفت این میزان واحدهای احداثی قبل از فصل سرما تکمیل می‌شوند.

وی افزود: با توجه به تعهد ۲ هزار و۴۵۰ واحدمسکونی احداثی و تعمیری ستاد استان معین اردبیل در بخش معمولان پلدختر از این میزان یکهزار و ۴۰۰ واحد تعمیری بود که خوشبختانه بیش از یکهزار و ۲۰۰ واحد ۸۵ درصد عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: با توجه به قول‌های داده شده تا ۱۵ مردادماه سال جاری کار تعمیر ۲۰۰ و احد نیز در بخش معمولان انجام خواهد گرفت.

وی به واحدهای احداثی در بخش معمولان اشاره کرد و افزود: یکهزار و ۵۰ واحد مسکونی احداثی این بخش شامل ۸۰۰و احد روستایی و ۲۵۰و احد شهری می‌باشد که بیش از ۲۵۰ و احد عملیات، فونداسیون آن به پایان رسیده و ۱۰۰و احد در مرحله اسکلت بندی و دیوارچینی می‌باشد.

امامی یگانه افزود: ۴۰۰ نفر گروه جهادی از عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف توزیع مصالح از قبیل آجر و گچ در بخش معمولان پای کار هستند تا به نحو احسن و باکیفیت عالی واحدها را در اختیارسیل زدگان معمولان قرار دهند.

/ ‏۶۰۶۰/‏۷۲۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش اسرائیل