خروج 33شیء خطرناک از معده مرد هندی +عکس


خروج 33شیء خطرناک از معده مرد هندی +عکس

جراحان موفق شدند 33شیء خطرناک را از معده مردی هندی که از درد شدید به بیمارستان پناه آورده بود خارج کنند. این مرد از مدت‌ها پیش معده درد مزمن داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این مرد سی و سه ساله در بیمارستان مرکزی هند بستری شد آن هم در شرایطی که از درد شدید معده رنج می برد. اما پزشکان از باز کردن شکم و مشاهده محتویات معده او شوکه شدند.

پزشکان معتقد بودند که وجود برخی از این اشیاء در شکم این مرد اساسا غیرممکن به نظر می رسد چرا که بسیار خطرناک و دردناک به نظر می رسیدند و این مرد مدت ها اشیاء مذکور را در شکم خود حمل می کرده است. پس از وارد شدن به بخش اورژانس از شکم این مرد به نام مادایا پرادش، به وسیله اشعه ایکس، عکس گرفته شد و مشخص شد اشیاء متعددی مثل چاقو، تیغ، پیچ گوشتی و برخی از قطعات پلاستیکی در شکم این فرد قرار دارد.

مادر او کوشا ثکور گفت که پسرش اغلب غذاهای عجیب می خورده اما باورش نمی شود که او اقدام به خوردن چنین خوراکی های خطرناکی کرده است. دکتر ام پی خیری که معده پرادش را عمل کرده بود نیز گفت این مرد احتمالا به یک بیماری روانی دچار بوده چرا که اساسا به یاد نمی آورد که چنین خوراکی های خطرناکی خورده است.

خروج 33شیء خطرناک از معده مرد هندی +عکس

وی تاکید کرد جراجی این بیمار بسیار دشوار بود چرا که وی از فشار خون بالا نیز رنج می برده است و بیش از سی شیء را نیز در شکم خود داشت. این اولین بار نیست که فردی به دلیل خوردن چیزهایی که نباید می خورد در هند بستری شده است. در ماه می سال جاری یک مرد از ایالت شمال غربی هند در راجستان تحت عمل جراحی قرار گرفت چرا که 116 ناخن شکسته و تیز در معده خود داشت و زنی ازایالت غربی هند گجرات نیز به علت بلعیدن پیچ و مهره روانه بیمارستان شد.

اصطلاح پزشکی برای افرادی که مواد غذایی غیر خوراکی مصرف می کنند پیکا است. این بیماری نوعی اختلال روانشناختی نادر با گرایش شدید به موارد غیر عرف مانند مو، فلز، خاک و گچ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !