ربودن نوزاد توسط زن غریبه در بیمارستان! +فیلم


ربودن نوزاد توسط زن غریبه در بیمارستان! +فیلم

زن جوانی که پس از ربودن یک نوزاد دختر با انداختن آن در یک ساک دستی موفق به خارج کردن آن از بیمارستان شده و در حال فروش نوزاد بود توسط پلیس دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ربودن یک نوزاد از یکی بیمارستان‌های قزاقستان را به تصویر می‌کشد. این زن ۲۲ ساله پس از ربودن این نوزاد دختر از بیمارستانی در جنوب استان ژمبیل با انداختن آن در یک ساک‌دستی موفق به خارج کردن آن از بیمارستان شد. او که هویتش "آسل" اعلام شده است در حال معامله و فروش نوزاد بود که توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته بیمارستان تهیه شده است این زن جوان را در حال خارج کردن نوزاد از بیمارستان نشان می‌دهد. در این ویدئو این زن در حالی که کودک را در یک ساک‌دستی قرار داده است در حال خروج از محوطه بیمارستان دیده می‌شود.

بنا به گفته پلیس هنگامی که ماما برای جواب دادن تلفن در بخش، از اتاق خارج شده بود این زن وارد اتاق نوزاد شد و او را ربود. ماما پس از بازگشت به اتاق متوجه مفقود شدن نوزاد شد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

«ژاراسکان اکبردیف»، سخنگوی پلیس در این باره گفت: "مجرم به همراه نوزاد در داخل یکی از اتاق‌های هتل آستانه در نزدیکی بیمارستان پیدا شدند. این زن در داخل اتاق قصد فروش نوزاد را داشت که دستگیر شد. حال نوزاد مساعد است و خطری جانش را تهدید نمی‌کند. این دختر به مادرش در بیمارستان تحویل داده شد. پلیس پس از دو ساعت عملیات موفق به شناسایی و دستگیری این زن شد."

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس قزاقستان در این مورد ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا