ضعیف‌ترین هیات شنا خوزستان را داریم به دنبال تسویه حساب‌ شخصی‌ هستند


ضعیف‌ترین هیات شنا خوزستان را داریم به دنبال تسویه حساب‌ شخصی‌ هستند

مربی واترپلو خوزستان با بیان این‌که هیات استان به دنبال سیستم گلخانه‌ای است، گفت: به نظرم هیات فعلی ضعیف‌ترین هیات شنا و واترپلو استان و به دنبال تسویه حساب‌های شخصی از افراد است که ضربه این کار را هم ورزشکاران خورده‌اند.

رضا مخیلفی درباره وضعیت واترپلو استان، اظهارکرد: در چهار سال اخیر متاسفانه در سطح استان مسابقاتی برگزار نشده و اعزام به رقابت‌های کشوری صورت نگرفته است، به صورتی در حال حاضر ورزشکاران بی‌انگیزه شده‌اند و ما مربیان هم نمی‌دانیم که تکلیف‌مان چیست.

وی افزود: به طور مثال وقتی قرار است تیمی به مسابقات کشوری اعزام شود، هیات جلسه‌ای برگزار می‌کند اما این جلسه با حضور مربیان نیست و از من مربی در خصوص تیم و چگونگی اعزام آن نظری نمی‌خواهند. در واقع این جلسه با حضور دو نفر یعنی دبیر و نایب‌رییس هیات برگزار می‌شود.

مربی واترپلو خوزستان با بیان این‌که هیات به دنبال یک سری تسویه حساب‌های شخصی است، گفت: متاسفانه چهار سال است که در خوزستان شاهد برگزاری مسابقاتی نبوده‌ایم، ضمن این‌که خیلی از مربیانی هم که در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده‌اند، هنوز وضعیت کارت‌های آن‌ها در حالت بلاتکلیفی است. متاسفانه بی‌توجهی بسیار است. همچنین مسابقات واترپلو زیر 14 سال کشور از فردا در تهران آغاز می‌شود ولی خوزستان، تیم ندارد.

وی افزود: من مربی باید از دیگر استان‌ها خبردار شوم که مسابقاتی قرار است در کشور برگزار شود و هیات این موضوع را به ما نمی‌گوید. وقتی با هیات صحبت می‌کنیم که چرا تیم به مسابقات کشوری اعزام نمی‌کنید، تنها دو چیز را مطرح می‌کند، یکی این‌که بودجه نداریم و دیگر این‌که آیا تیم برود، مقام می‌آورد؟ در حالی‌که ما برای کسب تجربه هم که شده است باید ورزشکاران‌مان را به مسابقات اعزام کنیم.

مخیلفی خاطرنشان‌کرد: حدودا 15 سال است که در عرصه مربیگری مشغول به فعالیت هستم. و می‌توانم بگویم هیات فعلی جزو ضعیف‌ترین هیات‌های شنا و واترپلو استان است، البته مقصر را آقای عیسی‌زاده، رییس هیات نمی‌دانم زیرا متاسفانه زیرمجموعه او کارهای خود را به خوبی انجام ندادند، کاربلد نیستند و نتوانستند به اعتمادی که آقای عیسی‌زاده به آن‌ها داشته است، پاسخ درستی بدهند. دبیر هیات بسیار ضعیف است و در محل هیات حضور ندارد و نایب رییس هیات نیز به همین صورت است، ضمن این‌که هیات اصلا کمیته‌ای ندارد.

وی بیان کرد: در این چهار سال دبیر هیات حتی یک جلسه با مربیان استان برگزار نکرده است و فدراسیون نیز از عملکرد هیات خوزستان ناراضی است. متاسفانه هیات جواب قانع‌کننده‌ای ندارد. خیلی مواقع نیز تیم‌ها به صورت مخفیانه به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند زیرا هیات به دنبال سیستم گلخانه‌ای است و همانطور که اشاره داشتم به دنبال تسویه حساب‌های شخصی از افراد است که ضربه این کار را هم ورزشکاران خورده‌اند.

انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش