به گزارش افکارنیوز،

مجلس نمایندگان آمریکا امروز در خصوص به جریان افتادن فوری روند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا رأی‌گیری می‌کند.

اخباربین الملل_ در این طرح به طور خاص به توئیت‌های نژادپرستانه اخیر ترامپ علیه چهار نماینده دموکرات کنگره آمریکا اشاره شده و از مکانیزمی استفاده شده که اقدام ظرف مدت دو روز پس از ارائه طرح را الزام‌آور کرده است.
با این حال نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با تلاش‌هایی در جهت به جریان افتادن فوری فرایند استیضاح رئیس‌جمهور مخالفت کرده است و شواهد از شکست احتمالی این طرح حکایت دارد.
رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه با ارسال پیام‌هایی نژادپرستانه در صفحه توئیتر خود نوشت: «خیلی جالب است تماشای اینکه نمایندگان زن دموکرات "ترقی خواه" کنگره که در اصل از کشور‌هایی آمده اند که دولت هایشان یک فاجعه کامل و تمام عیار و جزء بدترین و فاسدترین و ناکارآمدترین‌ها در دنیا هستند (مشروط بر اینکه اصلا دولت موثری در آنجا وجود داشته باشد), اکنون با صدای بلند و شرورانه به مردم آمریکا، بزرگترین و قدرتمندترین کشور دنیا می‌گویند که دولت ما چگونه باید اداره شود. چرا آن‌ها بازنمی گردند و به اصلاح مکان‌های جرم خیزی که از آنجا آمده اند، کمک نمی‌کنند؛ سپس بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را کرد. این جا‌ها به کمک شما نیاز شدیدی دارد، باید هر چه زودتر عازم شوید. اطمینان دارم نانسی پلوسی خوشحال خواهد شد از اینکه فورا ترتیب سفر رایگان (به مقصد آن کشورها) را بدهد!»