استقلال از جذب ستاره نقل و انتقالات منصرف شد؟!


به نظر می رسد که استقلال بی خیال جذب هافبک گران قیمت و تاثیر گذار سایپا شده است. نوشته استقلال از جذب ستاره نقل و انتقالات منصرف شد؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استقلال از جذب ستاره نقل و انتقالات منصرف شد؟!

استقلال بی خیال جذب اسدی شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۲
استقلال از جذب ستاره نقل و انتقالات منصرف شد؟!

به نظر می رسد که استقلال بی خیال جذب هافبک گران قیمت و تاثیر گذار سایپا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با توجه به جدایی طارق همام، پاتوسی و روزبه چشمی به دنبال تقویت خود در میانه میدان بود. رضا اسدی هافبک فصل قبل سایپا گزینه اصلی استقلال برای تقویت خط میانی بود.

به نظر می رسد که استقلال به دو دلیل بی خیال جذب اسدی شده است. آبی پوشان مذاکراتی را با رضا اسدی دنبال کرده که در حال حاضر به دلیل اختلاف مالی بر سر مبلغ قرارداد طرفین موفق به توافق نشده‌اند. رقم پیشنهادی اسدی بالاتر از انتظار استقلالی‌ها بوده تا همین مساله سبب عدم توافق طرفین شده باشد.

و اما دلیل دیگر تمدید قرارداد علی کریمی هافبک باتجربه آبی پوشان است. کریمی مهره تاثیر گذار و کلیدی در خط میانی استقلال است و تمدید قرارداد او استراماچونی را بی خیال از جذب هافبک دفاعی دیگری خواهد کرد.

با توجه به حضور مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی و حتی سجاد آقایی بعید به نظر می رسد که استقلال دیگر نیازی به رضا اسدی داشته باشد و جذب این بازیکن باعث خواهد شد تا مثل قبل ترافیک در خط میانی استقلال به وجود آید و هزینه اضافی روی دست باشگاه گذارد چرا که این بازیکن رقم بسیار بالایی را طلب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی