هشدار به پرسپولیس : برانکو مثل ژوزه پولش را از پرسپولیس می‌گیرد!


سرمربی گل گهر سیرجان مدعی است که مطمئنا برانکو ایوانکوویچ با بررسی تمامی جوانب از پرسپولیس کنار رفته و در نهایت مطالباتش را دریافت خواهد کرد. نوشته هشدار به پرسپولیس : برانکو مثل ژوزه پولش را از پرسپولیس می‌گیرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار به پرسپولیس : برانکو مثل ژوزه پولش را از پرسپولیس می‌گیرد!

بگوویچ: جای علی دایی در لیگ جدید خالی خواهد بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۴
هشدار به پرسپولیس : برانکو مثل ژوزه پولش را از پرسپولیس می‌گیرد!

سرمربی گل گهر سیرجان مدعی است که مطمئنا برانکو ایوانکوویچ با بررسی تمامی جوانب از پرسپولیس کنار رفته و در نهایت مطالباتش را دریافت خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینگو بگوویچ این روزها درگیر آماده سازی تیمش است و در بازگشت دوباره به لیگ برتر امیدوار است بتواند نتایج درخشانی را به همراه نماینده سیرجان کسب کند.

بگوویچ در خصوص شرایط این تیم اینطور توضیح می‌دهد:

من پیش از این هم گفتم لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است. سازمان و امکانات باشگاه خوب است و حتی از کیفیت لیگ برتر بالاتر است. من به عنوان مربی از شرایط تیم و بازیکنانم مطمئن هستم تیم خوبی در اختیار دارم و با جذب ۳-۴ بازیکن دیگر و تکمیل فهرست بازیکنان می‌توانیم در فصل جدید به شکل بازی مورد نظر خودمان برسیم و بتوانیم تیمی در حد و اندازه رقابت‌های لیگ برتر روانه مسابقات کنیم.

بگوویچ با اشاره به اهدافش با گل‌گهر:

برای تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده خیلی مهم است که در سال اول خودش را حفظ کند و دوباره سقوط نکند و برنامه ما هم در حال حاضر همین است که در لیگ برتر خودمان را حفظ کنیم و برای سال‌های آینده اگر شرایط این اجازه را داد و امکان پذیر بود برای رتبه‌های بالاتر جدول برنامه‌ریزی کنیم و در جهت رسیدن به آن تلاش کنیم.

بگوویچ ادامه داد:

شش سال از لیگ برتر دور بودم و در زمانی که در لیگ حضور داشتم به نظرم کیفیت بالاتری نسبت به زمان حال حاضر داشت. اگر دقت کنید در آن زمان ستارگانی مثل علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، جوان نکونام، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان، علی کریمی، ایمان مبعلی، سیروس دین‌محمدی، سهراب بختیاری‌زاده، محرم نویدکیا و…بودند که الان چنین سطحی از بازیکنان را شاهد نیستیم. اکنون بازیکنی در فوتبال ایران دیده نمی‌شود که بخواهیم بگوییم سرنوشت یک بازی را می‌تواند تغییر دهند. به نظرم بازیکنان کنونی حداکثر ۱۵ تا ۲۰ درصد کیفیت‌شان با یکدیگر متفاوت است.

بگوویچ در خصوص اینکه اکنون با اضافه شدن مربیان خارجی جدید چالش جالبی در انتظار فصل نوزدهم خواهد بود گفت:

صد در صد از این لحاظ لیگ شرایط خوبی دارد. مربی ایتالیایی مثل استراماچونی یا کالدرون آرژانتینی که با الاهلی و الاتحاد موفق بوده، دنیزلی با پرسپولیس و پاس مربی باکیفیت و باتجربه، اسکوچیچ به لیگ برگشته و ممکن است کیفیت لیگ برتر از این لحاظ بالا رفته باشد. بازیکنان سابق در دوره من مثل نکونام، علیرضا منصوریان، یحیی گل محمدی هم مربی شده‌اند که آنها هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. مربی خارجی ممکن است مثل من سال‌ها در ایران نماند و زود از اینجا برود ولی این جوان‌ها آینده مربیگری ایران هستند.

وی با اشاره به غیبت علی دایی در فصل جدید روی نیمکت گفت:

صد در صد علی دایی یک مرد بزرگ و دوست داشتنی که در مربیگری هم مثل دوران بازی موفق عمل کرده و امیدوارم به زودی برگردد و من مطمئنم که برمی‌گردد.

بگوویچ سرمربی گل‌گهر در مورد رفتن برانکو از ایران هم گفت:

من با برانکو ۳۰ سال است که دوست قدیمی هستیم و شناخت ما از هم کوتاه نبوده است. او نتیجه بزرگی در پرسپولیس گرفت و تماشاگران در ۴ سال حضورش در پرسپولیس لذت بردند دلیل جدایی او به نظرم عدم توانایی در گرفتن لیگ قهرمانان آسیا بود که این کار برای تیم‌های ایرانی خیلی سخت و دست نیافتنی است چرا که تیم‌های شرق آسیا و تیم‌های قطر و امارات و عربستان و… تدارک خوبی می‌بینند و هزینه می‌کنند و بازیکنان خوبی جذب می‌کنند و رقابت با آنها دشوار است و فکر می‌کنم به همین خاطر جدا شد.

بگوویچ در مورد اینکه برانکو گفته مدیران باعث جدایی او شدند هم گفت:

من در این مورد دوست ندارم صحبت کنم و در شخصیت من نیست در این مورد صحبت کنم.

بگوویچ در رابطه با شکایت برانکو بابت مطالباتش هم گفت:

نمی‌دانم قراردادی که برانکو با پرسپولیس بسته به چه شکل بوده است و چه شرایطی داشته است و اگر به فیفا شکایت کند این موارد به طور دقیق بررسی می‌شود و شاید یک یا دو سال طول بکشد تا به پولش برسد ولی در مجموع حق و حقوقش را خواهد گرفت، مثل خیلی‌های دیگر که گرفتند، مثل ژوزه و بقیه!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر