بررسی ویدیویی عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی A50


بررسی ویدیویی عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی A50

سامسونگ گلکسی A50 گوشی میان رده جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده است. اما آیا سامسونگ گلکسی ای 50 گوشی مناسبی برای گیمینگ است و می‌تواند بازی‌های روز را به خوبی اجرا کند. در ادامه ویدیوی بررسی عملکرد این گوشی در زمینه گیمینگ را مشاهده می‌کنید. سامسونگ گلکسی ای 50 (Samsung Galaxy A50)، گوشی میان رده جدید سامسونگ است که با ویژگی‌های بسیار خوب...

سامسونگ گلکسی A50 گوشی میان رده جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده است. اما آیا سامسونگ گلکسی ای ۵۰ گوشی مناسبی برای گیمینگ است و می‌تواند بازی‌های روز را به خوبی اجرا کند. در ادامه ویدیوی بررسی عملکرد این گوشی در زمینه گیمینگ را مشاهده می‌کنید.

سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Samsung Galaxy A50)، گوشی میان رده جدید سامسونگ است که با ویژگی‌های بسیار خوب از جمله سخت افزار قوی، دوربین خوب، نمایشگر باکیفیت و باتری بزرگ، توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کند. اما یکی از ویژگی‌هایی که امروزه برای کاربران اهمیت زیادی پیدا کرده، قابلیت‌های گیمینگ گوشی است. برای این که یک گوشی برای بازی کردن مناسب باشد باید چیپست، پردازشگر گرافیکی، رم، حافظه داخلی، نمایشگر و باتری خوبی داشته باشد. اما آیا سامسونگ گلکسی A50 گوشی مناسبی برای گیمینگ است و می‌تواند بازی‌ها را روان و باکیفیت اجرا کند؟

گلکسی ای 50 سامسونگ دارای نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، چیپست 8 هسته‌ای اگزینوس 9610، پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 یا 128 گیگابایت، 4 یا 6 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی است. ما اکنون در گیم شات، چند بازی محبوب از جمله Brawl Stars، آسفالت 9، Mobile Legends و پابجی را در تنظیمات گرافیکی حداکثری روی گوشی گلکسی A50 امتحان کردیم و در ادامه آمارهای به دست آمده را مورد بررسی قرار دادیم. با ما همراه باشید و ویدیوی بررسی گیمینگ گلکسی ای 50 را در گیم شات تماشا کنید:

بررسی ویدیویی عملکرد گلکسی A50 در زمینه گیمینگ

دانلود ویدیو

بررسی ویدیویی عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی A50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان