معلمان بجنورد در مسابقات تربیت بدنی کشور مقام آوردند


معلمان بجنورد در مسابقات تربیت بدنی کشور مقام آوردند

بجنورد- ایرنا- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد از کسب 2 عنوان اول و دوم توسط آموزگاران این شهرستان در مسابقات علمی و تخصصی تربیت بدنی کشور خبر داد.

مهدی حسن زاده چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ نفر شامل ۷ نفر در بخش دبیران تربیت بدنی و ۳ نفر در بخش آموزگاران پایه به نمایندگی از استان خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: بانوان خراسان شمالی در بخش تیمی آموزگاران پایه مقام دوم را کسب کردند و یک نفر هم در بخش انفرادی اول شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی، الناز چمنی عنوان دوم را کسب کرد و در بخش تئوری هم سوم شد و فهیمه فرخی در قسمت آموزگاران پایه مقام اول انفرادی را کسب کرد و در بخش عملی هم عنوان نخست انفرادی را به دست آورد.

مهدی خطیب زاده، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی هم با اشاره به درخشش بانوان خراسان شمالی در سی امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه کشور گفت: در بخش تیمی آموزگاران پایه، تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و شهرستان‌های استان تهران به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

براساس این گزارش، سی امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی بانوان معلم تربیت بدنی و آموزگار پایه سراسر کشور ۲۱ تا ۲۵ تیرماه با حضور ۲۱۳ معلم تربیت بدنی و ۸۰ آموزگار پایه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

۷۱۸۵/‏‬۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم