معلمان بجنورد در مسابقات تربیت بدنی کشور مقام آوردند


معلمان بجنورد در مسابقات تربیت بدنی کشور مقام آوردند

بجنورد- ایرنا- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد از کسب 2 عنوان اول و دوم توسط آموزگاران این شهرستان در مسابقات علمی و تخصصی تربیت بدنی کشور خبر داد.

مهدی حسن زاده چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰ نفر شامل ۷ نفر در بخش دبیران تربیت بدنی و ۳ نفر در بخش آموزگاران پایه به نمایندگی از استان خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: بانوان خراسان شمالی در بخش تیمی آموزگاران پایه مقام دوم را کسب کردند و یک نفر هم در بخش انفرادی اول شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی، الناز چمنی عنوان دوم را کسب کرد و در بخش تئوری هم سوم شد و فهیمه فرخی در قسمت آموزگاران پایه مقام اول انفرادی را کسب کرد و در بخش عملی هم عنوان نخست انفرادی را به دست آورد.

مهدی خطیب زاده، سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی هم با اشاره به درخشش بانوان خراسان شمالی در سی امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه کشور گفت: در بخش تیمی آموزگاران پایه، تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و شهرستان‌های استان تهران به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

براساس این گزارش، سی امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی بانوان معلم تربیت بدنی و آموزگار پایه سراسر کشور ۲۱ تا ۲۵ تیرماه با حضور ۲۱۳ معلم تربیت بدنی و ۸۰ آموزگار پایه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

۷۱۸۵/‏‬۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!