رومن گروژان: تقصیر من نبود!


فرمول یک ایران – راننده فرانسوی تیم هاس، رومن گروژان بیان کرده است که در حادثه دور اول گرندپری بریتانیا بین او و کوین مگنوسن که تبدیل به یک کابوسی برای تیم هاس شده بود، مقصر نبوده است. رومن گروژان که هیچ گونه تقصیری را هم به همتیمی خودش نسبت نداد، خود را نیز مقصر ندانست و بیان کرد که: گفتن هرچیزی در این شرایط سخت است. چیزی چرخ های عقب مرا لمس کرد...

فرمول یک ایران – راننده فرانسوی تیم هاس، رومن گروژان بیان کرده است که در حادثه دور اول گرندپری بریتانیا بین او و کوین مگنوسن که تبدیل به یک کابوسی برای تیم هاس شده بود، مقصر نبوده است.

رومن گروژان که هیچ گونه تقصیری را هم به همتیمی خودش نسبت نداد، خود را نیز مقصر ندانست و بیان کرد که:

گفتن هرچیزی در این شرایط سخت است. چیزی چرخ های عقب مرا لمس کرد و باعث شد پنچر شوم و این اتفاق در قسمتی افتاد که نقطه کور من بود و من توانایی دیدن چیزی را نداشتم.

آسیب دیدگی بسیار زیاد بود و امکان ادامه مسابقه وجود نداشت که ما مجبور به کناره گیری از مسابقه شدیم. من واقعا نمی دانم که چه اتفاقی افتاد فقط حس کردم که چرخ عقبم در مستقیمی پنچر شد، من روی مسیر مسابقه ای (ریسینگ لاین) بودم و داشتم پشت دو آلفا رانندگی می کردم و ناگهان چیزی تایر سمت راست عقب خودرویم را لمس کرد.

رومن گروژان: تقصیر من نبود!رومن گروژان: تقصیر من نبود! رومن گروژان

وقتیکه تایر از بین رفت، کفی خودرو نیز آسیب سنگینی دید و داکت ترمز هم آسیب دید. داونفورس زیادی را از دست دادیم. من هنوز صحنه برخورد را ندیدم و الان می خواهم بروم ببینم. مدیرتیم (گونتر استاینر) حتما از ما توضیحاتی را می خواهد ولی باید بگویم که من کار اشتباهی را انجام ندادم.

در کل مسئله تاسف باریی بود چون ما می خواستیم دو خودرو را در شرایط مسابقه ای بررسی کنیم. امید خوبی برای مسابقه داشتیم و احساس خوبی هم در شروع کار ولی خب همه چیز برباد رفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط