300 میلیارد ریال به بخش کشاورزی دیر اختصاص گرفت


300 میلیارد ریال به بخش کشاورزی دیر اختصاص گرفت

بوشهر - ایرنا - 300 میلیارد ریال از محل اعتبارت سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر به بخش کشاورزی شهرستان دیر برای انجام زهکشی، کمک های فنی و اعتباری، توسعه آبیاری نوین و بازسازی و مرمت قنوات اختصاص یافته است.

فرماندار دیر روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان این شهرستان گفت: اقدامات دولت در شرایط کنونی اقتصاد کشور بویژه در حوزه کشاورزی ارزنده است.

کریم علی حسنی با بیان اینکه برای جاده های بین مزارع اعتباری در نظر گرفته نشده است گفت: سازمان جهاد کشاورزی با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر برای این بخش تدبیری بیاندیشند.

وی درارتباط با بیمه کشاورزان و کارگران مزارع گفت: بیمه کشاورزان و کارگران فصلی به نفع اشتغال کشور و هم به نفع کارگرانی است که در آنجا مشغول به فعالیت هستند.

فرمانداردیر خواستار کوتاه شدن مسیر دریافت مجوزها برای تسریع کار گلخانه‌ها با توجه به مزایای کشت گلخانه ای در بخش تولید و مصرف آب و تسهیلات موجود تشویق کشاورزان برای ورود به این بخش شد.

وی گفت: امسال در سطح ۲۰۰ هکتار مزارع گوجه فرنگی دیر سامانه آبیاری تحت فشار اجرا شد که در مجموع سطح زیر پوشش سامانه های آبیاری تحت فشار در این شهرستان به چهار هزار و ۸۰۰ هکتار رسید.

۷۲۰۷/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر