حادثه رانندگی در سردشت 5 مصدوم برجا گذاشت


حادثه رانندگی در سردشت 5 مصدوم برجا گذاشت

مهاباد- ایرنا- کارشناس مسوول واحد فوریت‌های پزشکی سردشت گفت: بر اثر برخورد شدید 2 دستگاه خودرو سواری در خروجی این شهر، پنج نفر دچار مصدومیت شدند.

ریبین سوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تماس تلفنی افراد حاضر در صحنه با سامانه ۱۱۵، از وقوع برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری از نوع پراید و پژو در عصر امروز مطلع شدیم.
وی بیان کرد: با توجه به کارشناسی صورت گرفته توسط کارشناسان مرکز ارتباطات، میزان حادثه شدید ارزیابی شد و به سرعت چهار دستگاه آمبولانس متعلق به پایگاه‌های شماره یک شهری سردشت، شهری ربط و نلاس و همچنین یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل اعزام شد.
وی گفت: به محض رسیدن بر سر صحنه پس از انجام عملیات تریاژ، اقدامات اولیه از جمله بی‌حرکت‌سازی، کنترل خون‌ریزی، اکسیژن تراپی و مراقبت از زخم انجام شد.
سوری اضافه کرد: چهار نفر از مصدومان جهت ادامه مداوا با رعایت کامل اصول مدیریت مصدومان ترومایی به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت منتقل شدند که حال سه نفر از آنان به دلیل ترومای متعدد وخیم است.
وی با قدردانی از حضور به موقع و سریع پرسنل پلیس راه، امدادگران هلال‌احمر و همکاری مردم در صحنه از شهروندان درخواست کرد در هنگام تردد در مسیر ورودی شهر، با توجه به حادثه خیز بودن آن، دقت لازم و احتیاط کافی را داشته باشند.

۷۵۶۲/‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...