تست رانندگی تویوتا فورچونر در شرایط سخت | فیلم


فورچونر اتومبیل شاسی‌بلند اسپرت تویوتا است است که بر اساس پلتفورم پیکاپ محبوب و پر تقاضای این شرکت، یعنی هایلوکس طراحی و ساخته‌ شده است. تویوتا فورچونر دارای قدرت و توانایی بیشتری برای عبور از مسیرهای دشوارتر در مقاسیه با سایر شاسی بلند‌های تویوتا از جمله پرادو را دارد و در مسیرهای آفرود دارای عملکرد بهتری است. تویوتا | تگ فورچونر 2017 یک خودروی...

فورچونر اتومبیل شاسی‌بلند اسپرت تویوتا است است که بر اساس پلتفورم پیکاپ محبوب و پر تقاضای این شرکت، یعنی هایلوکس طراحی و ساخته‌ شده است. تویوتا فورچونر دارای قدرت و توانایی بیشتری برای عبور از مسیرهای دشوارتر در مقاسیه با سایر شاسی بلند‌های تویوتا از جمله پرادو را دارد و در مسیرهای آفرود دارای عملکرد بهتری است.

تست رانندگی تویوتا فورچونر در شرایط سخت | فیلم

تویوتا | تگ

فورچونر ۲۰۱۷ یک خودروی آفرود واقعی و جان‌ سخت از این شرکت معظم ژاپنی است که در سه مدل GX، GXL وCrusade عرضه می گردد. پیشرانه هر سه مدل فورچونر شامل یک چهار سیلندر تزریق مستقیم سوخت توربو ۲.۸ لیتر است که توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار و همچنین گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌ متر را دارد که این قدرت با استفاده از جعبه دنده ۶ سرعته مجموعه کاملی از رانندگی را برای شرایط سخت جاده ای فراهم می آورد. فوچونر همچنین قادر به بکسل کردن حداکثر ۳ تن در حالت دنده‌ دستی و ۲.۸ تن در حالت دنده‌ اتومات را دارد.

تویوتا فورچونر ۲۰۱۷ دارای سیستم چهار چرخ متحرک موقت است که این حالت قابل تنظیم به۴WD High و ۴WD Low نیز خواهد بود. سیستم تعلیق این خودرو نیز از تعلیق دوجناقی در جلوی خودرو و همین‌طور تعلیق Multi-link در عقب آن بهره خواهد برد. مولتی لینک، سیستم تعلیقی است که طبق گفته‌ تویوتا باعث بهبود رانندگی، فرمان‌پذیری راحت تر و لذت‌بخش‌تر شدن بیشتر رانندگی برای خودرو های شاسی بلند می گردد.

(۳۷۱)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در