20 پروژه آموزشی ورزشی نیمه تمام در جم وجود دارد


20 پروژه آموزشی ورزشی نیمه تمام در جم وجود دارد

بوشهر _ ایرنا_ فرماندار جم استان بوشهر گفت: 19 مدرسه و یک سال ورزشی نیمه تمام در این شهرستان در دست اجراست که بیشتر آنها برای تکمیل و ادامه عملیات اجرایی دوباره باید به مناقصه گذاشته و نرخ جدید برای آنها تعیین شود.

محمد حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: رقم‌ها تابع شرایط روز و مبلغ پیمان جدید است زیرا پروژه‌ای که پیش از این اعتبار مورد نیاز آن ۱۰ میلیارد ریال برآورده شده اکنون برای اجرا نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی ادامه داد: در این ارتباط پروژه‌های آموزشی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان جم در اولویت تکمیل قرار گرفته و در این زمینه بزودی هماهنگی لازم با اداره کل نوسازی مدارس صورت می‌گیرد.

حسینی با اشاره به موفقیت دانش آموزان جم در مسابقات فرهنگی هنری اظهار داشت: رشد ۳۶ درصدی کسب رتبه‌های برتر در مسابقات فرهنگی هنری نشان از توجه و اهتمام بیشتر به حوزه تربیتی داشته که این روند باید تداوم یابد.
وی در ارتباط با مصوبه‌های شورای آموزش و پرورش جم بیان کرد: هر مصوبه‌ای در این شورا باید ضمانت اجرایی داشته و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف به رعایت و اجرای این مصوبه‌ها هستند.

حسینی ادامه داد: نظارت بر کیفیت خودروها و صلاحیت رانندگان سرویس‌های مدارس نیز ضروری است زیرا در این زمینه والدین به مسئولان اعتماد می‌کنند باید نهایت دقت در تأمین امنیت و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان صورت گیرد.

فرماندار جم یادآور شد: یکی از مشکلات شهرستان برای سال تحصیلی جدید جمعیت زیاد برخی از کلاس‌ها بوده که با تدابیر پیش بینی شده به ۲ کلاس تقسیم می‌شوند.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...