رسیدن رابط کاربری One UI 2.0 به گوشی‌های بعدی سامسونگ


رسیدن رابط کاربری One UI 2.0 به گوشی‌های بعدی سامسونگ

بر اساس اخباری که به تازگی متنشر شده‌اند رابط کاربری جدید One UI 2.0 در گوشی‌های آینده سامسونگ استفاده می‌شوند.

رسیدن رابط کاربری One UI 2.0 به گوشی‌های بعدی سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی گزارش در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن سامسونگ در حال انتشار نسخه دوم رابط کاربری جدید خود با نام One UI برای دستگاه‌هایی است که امسال با اندروید Q بروزرسانی می‌شوند. در ابتدا One UI 2.0 به همراه بروزرسانی بزرگ بعدی پرچمداران سامسونگ منتشر می‌شود، اما مطمئنا این رابط کاربری به دستگاه‌های پایین‌رده‌تر نیز می‌رسد.

در همین حال پرچمدار آینده سامسونگ که گلکسی S11 نام دارد از نسخه رابط کاربری One UI 2.1 استفاده خواهد کرد. نکته جالب این جا است که گلکسی S10، پرچمدار کنونی این شرکت نیز پس از این که نسخه رابط کاربری One UI 1.0 عرضه شد، هنگام رونمایی از رابط کاربری One UI 1.1 استفاده کرد. این ماجرا به اتفاقی که برای گلکسی S11 خواهد افتاد شباهت دارد.

ویژگی‌های جدید One UI 2.0

در مورد این که در رابط کاربری جدید One UI چه ویژگی‌هایی اضافه می‌شود اطلاعات زیادی در دست نداریم، اما به طور کلی چیز‌هایی می‌دانیم. ما این مسئله را می‌دانیم که سامسونگ بسیاری از ویِژگی‌های نرم‌افزاری که در ماه مه گذشته در Google I/O معرفی کرد را در رابط کاربری بعدی خود استفاده می‌کند. بر اساس خبری که در این باره منتشر شده One UI 2.0 تمام پیشرفت‌های جدید موجود در Google I/O را درون خود جای داده است. از این ویژگی‌های جذاب می‌توان به حالت Focus اشاره کرد که با فعال سازی آن تمام پیام‌ها، هشدار‌ها و هر چیز دیگری که می‌تواند تمرکز کاربر را بهم بزند، از برنامه‌های مشخصی که از پیش تعریف شده‌اند کم می‌شوند. هنوز مشخص نیست که چه ویژگی‌های دیگری از اندروید Q در این رابط کاربری دیده خواهد شد.

رسیدن رابط کاربری One UI 2.0 به گوشی‌های بعدی سامسونگ

بیشتر بخوانید: بررسی فنی سامسونگ گلکسی S11، از شایعه تا واقعیت +تصاویر

زمانی که بحث حدس زدن درباره بروزرسانی‌های اختصاصی سامسونگ در رابط کاربری 2.0 می‌شود ما هم مثل شما هستیم. کسی چه می‌داند شاید بیکسبی پیشرفت کند و قوی‌تر از گذشته به کمک کاربران بیاید. امیدواریم در این رابط کاربری جدید مشکلات گذشته رفع شده و ویژگی‌های جذاب دیگری نیز به آن اضافه شود.

به نظر نمی‌رسد که گلکسی نوت ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.0 عرضه شود، زیرا مراسم رونمایی از آن زودتر از زمانی اتفاق میفتد که ما انتظار داریم اندروید Q را بببینم. گوشی گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۷ آگوست رونمایی می‌شود و این در حالی است که باید در ماه آگوست منتظر رونمایی رسمی از اندروید Q باشیم. انتظار داریم چند ماه پس از رونمایی گلکسی نوت ۱۰ این دستگاه بروزرسانی شده و اندروید Q به آن اضافه شود.

یک محدوده زمانی مناسب برای رسیدن One UI 2.0 و اندروید Q به دستگاه‌های اندروید، اواخر سال ۲۰۱۹ / اوایل سال ۲۰۲۰ است، زمانی که معمولا سامسونگ تمایل بروزرسانی دستگاه‌های خود دارد.

انتهای پیام/

رابط کاربری One UI 2.0 در گوشی‌های بعدی سامسونگ استفاده می‌شوند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید