استاندار: اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور هرچه سریعتر تخصیص یابد


استاندار: اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور هرچه سریعتر تخصیص یابد

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود پیمانکاران پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان شامل تصفیه خانه فاضلاب یاسوج، ی آبرسانی به شهرهای یاسوج، مادوان و 4 شهر دهدشت، لنده، سوق و چرام فعال‌تر عمل کنند و اعتبار لازم به این پروژه‌ها تخصیص یابد.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مشکلات زیرساختی حوزه آب، برق و فاضلاب با رضا اردکانیان وزیر نیرو دیدار و گفت و گو کرد.

حسین کلانتری گفت: از وزیر نیرو برای سفر به استان با هدف رفع مشکلات حوزه آب و برق دعوت شد و مرداد ماه مهمان مردم استان خواهد بود.

وی مشکلات آب و فاضلاب استان را در پنج محور ارائه و خواستار رسیدگی و رفع مشکلات استان در حوزه آب و برق شد.

کلانتری همچنین خواستار رفع مشکلات فنی و اعتباری سد تنگ سرخ، تسریع در عملیات اجرایی و شروع فرآیند آبگیری سد چم شیر، تسریع در کلنگ زنی سد آبریز، تخصیص سهم استان در حوزه بشار مانند مارون و زهره و تعیین تکلیف سد صیدون شد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: وزیر به معاونین خود در خصوص تأمین برق ایستگاه پمپاژ استان از جمله اراضی دهدشت غربی و امامزاده جعفر (ع) و تقویت ۵۰ مگاواتی این ایستگاه‌ها دستور داد.

به گفته وی، مقرر شد وزارت نیرو از طریق برق منطقه‌ای خوزستان برای ایجاد پنج پست برق در شهرهای مختار، سی سخت، چرام، بهمئی و دیشموک اقدام کند.

کلانتری افزود: این اقدام در جهت پایداری شبکه برق این مناطق انجام می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وزیر نیرو برای حضور در استان دعوت کرد و وزیر نیرو نیز این دعوت را پذیرفت .

معاون عمرانی استاندار و مدیران بخش آب استان، استاندار را در این دیدار همراهی کردند و معاونان وزیر نیرو نیز در این نشست حضور داشتند.

۹۹۲۹/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403