مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذاب


شلوارک جین یا شلوارک لی دخترانه یا پسرانه که به تازگی واژه جورتز (Jorts=Jeans+Shorts) برای آن در زبان انگلیسی متداول شده است، یک لباس تابستانه بسیار مناسب برای کسانی است که علاقه زیادی به شلوارک جین یا شلوار لی اسپرت دارند. مدل‌ شلوارک لی دخترانه و پسرانه متفاوت است. معمولا شلوارک جین پسرانه بلند است … نوشته مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه...

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذاب

شلوارک جین یا شلوارک لی دخترانه یا پسرانه که به تازگی واژه جورتز (Jorts=Jeans+Shorts) برای آن در زبان انگلیسی متداول شده است، یک لباس تابستانه بسیار مناسب برای کسانی است که علاقه زیادی به شلوارک جین یا شلوار لی اسپرت دارند.
مدل‌ شلوارک لی دخترانه و پسرانه متفاوت است. معمولا شلوارک جین پسرانه بلند است و شلوارک جین دخترانه کوتاه‌ و به صورت تک و یا ست، با انواع مدل بلوز و تیشرت در بازار به فروش می‌رسد.
شلوارک جین یکی از پرطرفدارترین جنس شلوارک در تمام دنیا است. این شلوار محبوب با اکثر استایل‌ها ترکیب می‌شود و در تمام فصل‌ها قابل استفاده است. مدل‌های شلوارک لی متفاوت است و در طرح‌های کوتاه یا بلند، شلوارک جین زاپ‌دار، شلوارک جین اسپرت و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابشلوارک جین

ممکن است تصور کنید شلوارهای جین مناسب فصل تابستان نیستند، چرا که گرمای هوا را به خود جذب می‌کنن اگر این طور فکر می‌کنید و در عین حال می‌خواهید وفاداری خود را به شلوار جین حفظ کنید، می‌توانید شلوارک جین یا جورتز را جایگزین شلوار بلند جین در تابستان و بهار کنید.
شلوارک جین اسپرت مانند شلوار بلند جین با اکثر تیشرت‌ها، پیراهن‌ها و حتی بلوزها سِت می‌شود و شما می‌توانید در عین خوش‌پوش بودن، از گرمای تابستان هم لذت ببرید.
این تنها شلوارک لی دخترانه نیست که طرفداران زیادی دارد بلکه، شلوارک جین پسرانه هم بسیاری را مجذوب کرده است و آقایان نیز می‌توانند در مهمانی، سفر یا خانه شلوارک جین بپوشند و با پیراهن یا تیشرت مورد علاقه خود سِت کنند.

خرید شلوارک لی دخترانه

آیا هنوز شلوارک جین دخترانه یا پسرانه مد است؟

بگذارید خیال‌تان را راحت کنم، شلوار جین و شلوارک جین هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و همیشه و در هر جای دنیا مورد استقبال خانم‌ها و آقایان در تمام سنین در قرار می‌گیرد.
در واقع هر نوع جنس پارچه‌ای در دنیا مرسوم یا مد شود، جین محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. پارچه جین در سال ۱۸۷۳ توسط ژاکوب دیویس، کالوین راجرز و لوی اشتراوس ساخته شد که ابتدا ملوان‌ها و کارگران معدن از آن استفاده می‌کردند، چرا که مقاومت بالایی نسبت به پارچه‌های دیگر داشت.
از سال ۱۹۵۰ شلوار و شلورک جین میان نوجوان‌ها مرسوم شد و از آن پس هیچ‌گاه جایگاه خود را میان خانم‌ها و آقایان از دست نداد.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابشلوارک جین پسرانه

شلوارک جین در طرح‌ها و رنگ‌ها گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال رنگ‌های پر طرفدار شلوارک جین آبی، سرمه‌ای، سفید، مشکی و طوسی است.
یکی از دلایلی که شلوارک جین اسپرت همیشه مورد اسقبال قرار می‌گیرد و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد این است که با انواع تیشرت‌ها، بلوزها و پیراهن‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت ست می‌شود.
هرچند به نظر می‌رسد اکثر مردم شلوارک جین را با لباس‌های اسپرت می‌پوشند، اما اگر شما می‌خواهید همیشه خوشتیپ باشید و استایل خاص خودتان را داشته باشید، از متفاوت بودن نترسید.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذاب


شلوارک جین در طرح‌ها و رنگ‌ها گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال رنگ‌های پر طرفدار شلوارک جین آبی، سرمه‌ای، سفید، مشکی و طوسی است.
یکی از دلایلی که شلوارک جین اسپرت همیشه مورد اسقبال قرار می‌گیرد و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد این است که با انواع تیشرت‌ها، بلوزها و پیراهن‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت ست می‌شود.
هرچند به نظر می‌رسد اکثر مردم شلوارک جین را با لباس‌های اسپرت می‌پوشند، اما اگر شما می‌خواهید همیشه خوشتیپ باشید و استایل خاص خودتان را داشته باشید، از متفاوت بودن نترسید.

نکات مهم در پوشیدن شلوارک جین

با وجود اینکه شلوار و شلوارک جین مناسب همه افراد در سایز و سنین متفاوت است، اما بهتر است پیش از خرید شلوارک لی دخترانه و پسرانه، نکاتی را رعایت کنید.

سایز شلوارک جین

پیش از خرید شلوارک جین، باید به سایز و اندازه شلوارک‌تان توجه کنید. در واقع همان نکاتی که در خرید شلوار جین رعایت می‌کنید، باید در خرید شلوارک جین نیز در نظر بگیرید.
شلوارک جین باید با سایز اندام شما متناسب باشد و حتی کمی در تن‌تان آزاد باشد. زیرا شما باید در لباس‌تان احساس راحتی کنید تا در پیاده‌روی و نشستن با مشکل مواجه نشوید.
اگر شما قد بلندی دارید، از شلوارک‌های جینی که زرق و برق یا تزئینات کم‌تری دارند، استفاده کنید. همچنین قد شلوارک جین شما باید بلندتر باشد، زیرا شلوارک لی کوتاه اندازه پاهایتان را بلندتر از معمول نشان می‌دهد.
افرادی که قد کوتاه‌تری دارند، باید از شلوارک‌هایی که سایز کوتاه‌تری دارند استفاده کنند تا قدشان بلندتر به نظر برسد. اگر نمی‌خواهید شلوارک لی‌تان کوتاه باشد، از شلوارک‌های جین آزادتری استفاده کنید.

رنگ شلوارک جین

شلوارک جین رنگ‌های متفاوتی دارد، اما رنگ‌های عادی شلوارک جین مانند آبی، سرمه‌ای، سفید، مشکی، خاکی و طوسی، طرفداران بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر دارند. زیرا سِت کردن شلوارک جین در رنگ‌های خنثی، راحت‌تر است.
اگر دوست دارید شلوارک لی دخترانه و پسرانه رنگی به تن کنید، باید به مدل و رنگ تیشرت یا پیراهن خود توجه کنید. البته در فصل تابستان، استفاده از رنگ‌های متنوع در استایل‌، جلوه شاداب‌ و خاص‌تری به شما می‌بخشد. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید از شلوارک جین رنگی استفاده کنید، تیشرت‌ سفید انتخاب مناسب‌تری است.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابمدل های شلوارک جین دخترانه
شلوارک جین آبی

شلوارک جین آبی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و هر فردی حداقل یک‌ شلوار جین آبی در کمد خود دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در میان رنگ‌های شلوارک جین سردرگم نشوید، آبی رنگ مناسبی است.
به طور معمول، شلوارک جین آبی را با انواع تیشرت و پیراهن در رنگ‌های متفاوتی می‌پوشند. اما در حال حاضر یکی از استایل‌های مد روز، ترکیب شلوارک جین به همراه تیشرت سفید است.

شلوارک جین مشکی

بعد از شلوارک جین آبی، شلوارک جین مشکی طرفداران بسیاری دارد. شلوارک جین مشکی در میان آقایان محبوبیت ویژ‌ای دارد.
افرادی که به استایل مینیمال یا تک رنگ علاقه دارند، می‌توانند از شلوارک جین مشکی در استایل خود استفاده کنند. شلوارک جین مشکی با هر رنگی، حتی رنگ‌‌های متضاد مانند سفید سِت می‌شود.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذاب
شلوارک جین طوسی

طوسی یک رنگ خنثی بین سفید و مشکی است. شلوارک جین طوسی مناسب فصل بهار و تابستان است. چرا که از رنگ طوسی سبک‌تر از رنگ مشکی است.
اگر از رنگ‌های معمول شلوارک جین اسپرت خسته شده‌اید، می‌توانید از رنگ طوسی استفاده کنید تا یک جلوه تازه‌ای به استایل خود بدهید.

شلوارک جین سفید

شلوارک جین سفید بعد از مشکی و طوسی مورد استقبال قرار می‌گیرد. زیرا رنگ سفید چرک تاب است و هر کسی جرات پوشیدن لباس یا شلوارک جین سفید را ندارد.
اما این تابستان زمان آشتی با رنگ سفید است، پس شجاعت داشته باشید و شلوارک جین سفید به تن کنید. زیرا شما می‌توانید شلوارک لی سفید را با هر رنگی سِت کنید و جلوه متفاوتی به استایل خود بدهید.

خرید شلوار جین زاپ دار دخترانه شلوارک جین را با چه لباسی بپوشیم؟

مناسب‌ترین فصل شلوارک جین دخترانه‌، تابستان است. اگر دوست دارید تابستان خنک‌تری را تجربه کنید، شلوارک جین یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های تابستانی است.
اگر شلوارک جین را با تیشرت یا پیراهن‌های متناسب به تن کنید و از اکسسوری مناسب استفاده کنید، یک استایل خاص و شیک به خودتان اختصاص می‌دهید.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابشلوارک جین اسپرت

ترکیب شلوارک جین دخترانه و کیمونو

خانم‌هایی که دوست دارند استایل خاص و شیکی داشته باشند، می‌توانند به جای ترکیب شلوارک لی دخترانه با لباس‌های معمول، از تیشرت و کیمونو استفاده کنند.
منظور از کیمونو، کیمونوی بلند و سنتی ژاپنی نیست. این روزها کیمونوی کوتاه در طرح‌ها و رنگ‌های شاد و روشن، طرفدارن بسیاری در فشن پیدا کرده است.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابشلوارک جین اسپرت دخترانه با کیمونو یا بلوز دکمه دار

ترکیب شلوارک جین و تیشرت

اگر می‌خواهید شلوارک لی را به همراه تیشرت ست کنید، بهتر است از تیشرت‌های ساده، تک رنگ و رنگ‌های روشن، مانند رنگ سفید استفاده کنید.
شلوارک لی یک استایل غیر رسمی است، بنابراین برای انتخاب تیشرت مناسب و سِت شلوارک جین‌تان نگران نباشید.
اگر می‌خواهید از لباس‌های طرح‌دار استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از پوشیدن تیشرت‌های گل‌دار نترسید. چرا که هر تابستان و بهار از تیشرت‌های گل‌دار استقبال خوبی می‌شود.
سعی کنید در فصل‌های بهار و تابستان از تیشرت‌های تیره، کم‌تر استفاده کنید و با رنگ‌های روشن، تابستان رنگارنگ‌تری را به خودتان هدیه بدهید.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابشلوارک لی دخترانه با بولوز

ترکیب شلوارک جین و پیراهن‌های دکمه‌دار

پیراهن دکمه‌دار در کمد هر خانم و آقایی پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید پیراهن دکمه‌دار را با شلوارک جین سِت کنید، سعی کنید از پیراهن‌های تک رنگ استفاده کنید.
خانم‌ها می‌توانند پیراهنشان را داخل شلوارک قرار دهند یا پایین پیراهن را گره بزنند. آقایان می‌توانند پیراهن دکمه‌دار را روی شلوارک جین قرار دهند و به صورت ساده به تن کنند.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابخرید شلوارک جین دخترانه با پیراهن دکمه دار
ترکیب شلوارک جین و کت جین

اگر می‌خواهید شلوارک جین را به همراه کت جین بپوشید، سعی کنید رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید کمی متفاوت باشد.
برای مثال، اگر شلوارک جین شما مشکی است، از کت جین آبی استفاده کنید و تیشرت سفید یا تک رنگ بپوشید. اگر می‌خواهید شلوارک و کت جین‌تان آبی باشد، سعی کنید از دو طیف رنگ آبی متفاوتی استفاده کنید.
از ترکیب دو لباس جین نترسید. خاصیت جین در این است که با هر جنس پارچه، حتی پارچه جین هم ست می‌شود.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابشلوارک جین دخترانه با شومیز

ترکیب شلوارک جین دخترانه و تیشرت طرح‌دار

هر سال مدل‌های تیشرت‌های طرح‌دار متفاوت می‌شود. گاهی تصویر کارتونی است، گاهی تصویر یک سلبریتی، گاهی تصویر یک فیلم یا سریال محبوب و گاهی طرح راه‌راه است.
تنوع باعث می‌شود که استایل متفاوتی نسبت به دیگران داشته باشید، اما شما باید به ترکیب رنگ‌ها توجه کنید تا رنگ تیشرت با شلوارک جین متناسب شود.

ترکیب شلوارک جین و پیراهن گل‌دار

یکی از طرح‌های که هر سال تابستان یا بهار مد می‌شود، پیراهن گل‌دار است که استقبال خوبی از این طرح حتی در مانتوهای بهاره و تابستانی شده است.
پیراهن‌های گل‌دار جلوه شاد و تابستانه/بهاره به استایل شما می‌بخشد. شلوارک لی به همراه پیراهن گل‌دار حتی احساس سرزندگی را به دیگران نیز القا می‌کند.

خرید تیشرت زنانه ترک و اسپرت

چگونه درخانه شلوارک جین بسازیم؟

شما می‌توانید به سادگی در خانه با شلوارهای جین کهنه خود شورتک لی دخترانه تازه‌ای بسازید و یک استایل خاصی به خودتان هدیه کنید.

مدل های شلوارک جین دخترانه و پسرانه جذابتبدیل شلوار جین کهنه به شلوارک لی کوتاه
یک شلوار جین کهنه بردارید و تا اندازه‌ای که می‌خواهید قد شلوارک را کوتاه کنید، با خودکار یا صابون خیاطی علامت بگذارید.پاچه شلوار جین را روی هم قرار دهید و دو سانتی‌متر پایین‌تر از علامت با قیچی ببرید. (مراقب باشید پاچه‌های شلوارک جین‌تان یک اندازه باشد.)اگر می‌خواهید پایین پاچه شلوارک‌تان مرتب باشد، می‌توانید با نخ و سوزن لبه‌های شلوارک جین را به داخل کوک بزنید.اگر می‌خواهید یک استایل جدید به شلوارک جین خود بدهید، می‌توانید با موچین لبه شلوارک جین را ریش‌ریش کنید یا با لبه قیچی به آرامی روی لبه پایین شلوارک بکشید تا ریش‌ریش شود.همچنین می‌توانید لبه پاچه شلوارک را برعکس تا کنید و کوک بزنید تا یک استایل جدید به شلوارک جین خود بدهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...