تحویل 200 مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانی


تحویل 200 مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: تا پایان سال 430 دستگاه اتوبوس به سن فرسودگی خواهد رسید که باید مخازن آن‌ها تعویض شود

تحویل 200 مخزن CNG به شرکت واحد اتوبوسرانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما پیمان سنندجی با اشاره به اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی دو هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس گازسوز دارد، گفت: اتوبوس‌های گازسوز هفت مخزن CNG دارد که سالانه روی این مخازن ازمایش‌های چشمی و سه سال یک بار تست‌های هیدرواستاتیکی انجام می‌شود. این مخازن تاریخ مصرف دارد و پس از ان اتوبوس مجاز به سوخت‌گیری نیست و مخازن باید جا به جا و تعویض شود.

۷۱ دستگاه اتوبوس تعویض مخزن خواهد شد
وی با بیان اینکه با همکاری ستاد CNG کشور، تحویل ۵۰۰ دستگاه CNG صورت جلسه شد، گفت: هفته گذشته ۱۰۰ دستگاه و این هفته ۱۰۰ دستگاه دیگر تحویل گرفته شد. این ۲۰۰ دستگاه CNG به صورت رایگان به بخش خصوصی تحویل داده شده است.
سنندجی با تأکید براینکه تا پایان سال ۴۳۰ دستگاه اتوبوس به سن فرسودگی خواهد رسید که باید مخازن آن‌ها تعویض شود، گفت: امیدواریم قبل از سال بقیه مخازن تحویل و مخازن CNG اتوبوس‌های گازسوز شرکت واحد نیز تعویض شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد نصب فیلتر دوده روی اتوبوس‌ها، گفت: برای شماره گذاری اتوبوس‌های دارای استاندارد یورو ۴ به بالا، نصب فیلتر دوده اجباری است. همچنین هماهنگی‌های لازم جهت خرید فیلتر برای اتوبوس‌های خارج از این استاندارد انجام شده است.
تاکنون ۵۰ فیلتر دوده روی اتوبوس‌ها نصب شده است و با نوسازی اتوبوس‌ها دیگر احتیاجی به نصب فیلتر نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته