ب‌ام‌و M5 کامپتیشن، آماده خدمت در پلیس استرالیا!


ب‌ام‌و M5 کامپتیشن، آماده خدمت در پلیس استرالیا!

ب‌ام‌و وظیفه‌ی تأمین خودروی پلیس ویکتوریای استرالیا را بر عهده گرفته و برای این کار سوپر سدان خود یعنی M5 کامپتیشن جدید را در اختیار نیروی پلیس این کشور قرار داده است. این خودرو در بزرگراه‌ها انجام‌وظیفه خواهد کرد و به برادر کم‌توان‌تر خود یعنی 530d که قبلاً وارد نیروی پلیس شده ملحق خواهد شد.... The post ب‌ام‌و M5 کامپتیشن، آماده خدمت در پلیس...

ب‌ام‌و وظیفه‌ی تأمین خودروی پلیس ویکتوریای استرالیا را بر عهده گرفته و برای این کار سوپر سدان خود یعنی M5 کامپتیشن جدید را در اختیار نیروی پلیس این کشور قرار داده است. این خودرو در بزرگراه‌ها انجام‌وظیفه خواهد کرد و به برادر کم‌توان‌تر خود یعنی 530d که قبلاً وارد نیروی پلیس شده ملحق خواهد شد.

ب‌ام‌و M5 کامپتیشن، آماده خدمت در پلیس استرالیا!
این خودرو از پوشش مرسوم خودروهای پلیس استرالیا استفاده کرده و چراغ‌های اضطراری روی سقف دیده می‌شوند.

ب‌ام‌و M5 کامپتیشن، آماده خدمت در پلیس استرالیا!
مدیرعامل ب‌ام‌و استرالیا می‌گوید:

با ورود ب‌ام‌و M5 کامپتیشن فوق‌العاده به نیروی پلیس ویکتوریا، سطح عملکردی این نیروی پلیس ارتقا یافته است. زمانی که توانایی‌های این خودرو با امنیت سیستم چهار چرخ محرک xDrive ترکیب شود M5 همخوانی بسیار خوبی با وظایف دینامیکی پلیس خواهد داشت.


خودروهای معدودی می‌توانند با پرفورمنس M5 کامپتیشن برابری کنند زیرا این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.3 ثانیه‌ای دارد. حداکثر سرعت این سوپر سدان به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده اما با سفارش پکیج M درایور می‌توان سقف سرعت آن را به 305 کیلومتر در ساعت رساند. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربویی است که قدرت 616 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود.

ب‌ام‌و M5 کامپتیشن، آماده خدمت در پلیس استرالیا!
M5 کامپتیشن در استرالیا قیمت پایه‌ی 230 هزار دلاری دارد اما پلیس ویکتوریا هیچ مبلغی را برای این خودرو نپرداخته و آن را به‌صورت سالانه قرض گرفته‌اند.
اما در بازار آمریکا می‌توان این خودرو را با بهای 110 هزار دلاری خریداری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی