توقف دریافت عوارض در آزاد راه همدان - ساوه


توقف دریافت عوارض در آزاد راه همدان - ساوه

همدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: دریافت عوارض در آزاد راه همدان - ساوه (آزاد راه کربلا) از اول مرداد سال جاری در صورت ارایه نشدن مجوز مجلس برای گرفتن عوارض، متوقف می شود.

حسن خانجانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به متولیان آزاد راه همدان - ساوه تا پایان تیر جاری مهلت داده شده تا مجوز مجلس شورای اسلامی را برای دریافت عوارض در این آزاد راه ارائه دهند.

وی اضافه کرد: چنانچه در مهلت تعیین شده آنها نسبت به ارائه مجوز مجلس شورای اسلامی کوتاهی و کم کاری کنند از اول مرداد امسال دریافت عوارضی در این آزاد راه متوقف می‌شود.

وی بیان کرد: این حکم مبنای قانونی دارد و نمی‌توان از اجرای قانون خودداری کرد.

آزاد راه همدان - ساوه یکی از پر ترافیک ترین جاده‌های استان همدان به شمار می‌رود که همواره بالا بودن میزان دریافت عوارضی به محل مناقشه بین مسئولان و مردم با بخش خصوصی بوده است.

دریافت بالای عوارضی از این مسیر بارها منجر به درگیری و نزاع رانندگان خودروهای گذری با عوامل و متولیان بخش خصوصی شده است.

همچنین بالا بودن میزان عوارضی در این آزاد راه موجب استقبال اندک دارندگان کامیون از این مسیر و تردد از جاده قدیم همدان - تهران شده که این وضعیت میزان حوادث رانندگی را در جاده قدیم افزایش داده است.

۷۵۲۶/‏۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون