تلاش سرمربی یونایتد برای راضی کردن پل پوگبا


اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید در تلاش برای راضی کردن پوگبا به ماندن در این تیم قصد دارد برای او چالش جدیدی تعریف کند. نوشته تلاش سرمربی یونایتد برای راضی کردن پل پوگبا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تلاش سرمربی یونایتد برای راضی کردن پل پوگبا

سولسشر: کلید چالشی که پوگبا می‌خواهد دست من است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۲
تلاش سرمربی یونایتد برای راضی کردن پل پوگبا

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید در تلاش برای راضی کردن پوگبا به ماندن در این تیم قصد دارد برای او چالش جدیدی تعریف کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوله گنار سولسشر ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید قصد دارد برای راضی کردن پل پوگبا، ستاره فرانسوی این تیم که شایعات زیادی درباره انتقالش از شیاطین سرخ به رئال به گوش می‌رسد تلاش کند و به این منظور برای او چالش جدیدی تعریف خواهد کرد.

پوگبا ماه گذشته میلادی از تمایل خود برای ترک منچستریونایتد پرده برداشت و در هفته‌های اخیر اخبار زیادی درباره انتقال او به خصوص به رئال مادرید مطرح شده است.

سولسشر می‌گوید پوگبا اگر به دنبال چالشی جدید است نیازی به ترک یونایتد ندارد و او این چالش را در اختیارش خواهد گذاشت.

سولسشر در این باره گفت:

” من از حرفهایی که پوگبا زده ناراحت نیستم. چون ما با هم خیلی صحبت کردیم و من دقیقا می‌دانم که در فکر پل چه می‌گذرد. من می‌توانم چالش جدیدی که او به دنبالش است را در اختیارش بگذارم”.

سرمربی یونایتد در ادامه صحبتهایش در پاسخ به سوالاتی درباره شایعات انتقال پوگبا گفت:

” نمی‌توانم درباره این سوالات فرضی و گمانه‌زنی‌ها جواب بدهم. ولی این را می‌گویم که تا این لحظه پیشنهادی نداشته‌ایم. من بارها گفته‌ام که پل پوگبا پسر خیلی خوب و فوتبالیست بزرگی است. او هرگز برای ما مشکل‌ساز نبوده است”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403