تصویب 2500 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای اشتغال خراسان شمالی


تصویب 2500 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای اشتغال خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، تامین 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای استان از منابع صندوق کارآفرینی و امید مصوب شد.

حسن نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبارات تسهیلاتی صندوق کارآفرینی و امید برای ایجاد مشاغل خانگی، حمایت اشتغال خرد و مشاغل روستایی و عشایری به مجریان طرح مصوب شده و پرداخت می شود.

وی افزود: در این سفر همچنین با تامین اعتبار تسهیلاتی و کمک به اجرای هفت طرح با عاملیت بانک توسعه تعاون موافقت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای این طرح ها تامین و پرداخت ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال اعتبار از منابع بانک توسعه تعاون مورد موافقت قرار گرفت.

نوری افزود: طرح زنجیره تولید گوشت، ایجاد مجتمع چهار هزار راسی بز، حمایت از طرح روستایی و عشایری بیگان در شهرستان شیروان، طرح بازارچه صنایع دستی در شهرستان راز و جرگلان، ایجاد و راه اندازی میدان عرضه دام و مجتمع بازیافت لاستیک از جمله این طرح ها است.

نوری با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری به استان، مشوق هایی در زمینه بیمه و طرح های کارورزی مصوب شده، گفت: ۳۲ میلیارد ریال اعتبار برای طرح کارورزی، ۶۱۰ میلیارد ریال مشوق بیمه سهم کارفرمایی و ۲ میلیارد ریال برای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی منظور شده است.

وی گفت: در این سفر دولت، تامین اعتبار برای شتاب دادن به تکمیل و بهره برداری از سالن مجموعه ورزشی کارگران فاروج، که ۷۰ درصد پیشرفت دارد، نیز مورد موافقت قرار گرفت و در این زمینه ۲۰ میلیارد ریال مصوب شد.

کاروان دولت تدبیر و امید روز یکشنبه، ۲۳ تیرماه جاری به خراسان شمالی سفر کرد.

۷۱۸۵/۵۱۳۲‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا