کتابخوانی کودکان و نوجوانان در دورهمی نشرچشمه


کتابخوانی کودکان و نوجوانان در دورهمی نشرچشمه

فروشگاه نشر چشمه آرن روز جمعه 28 تیرماه میزبان کودکان و نوجوانان 10-13 سال خواهد بود تا در سی‌وششمین دورهمی نشرچشمه کتاب‌های مورد علاقه خود را به دوستانشان معرفی کنند و کتاب بخوانند. در برنامه کتاب‌خوانی کودکان 10 تا 13 سال که از ساعت 6 تا 7:30 عصر برگزار می‌شود نوجوانان کتاب‌های مورد علاقه خود را معرفی می‌کنند و یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و...

فروشگاه نشر چشمه آرن روز جمعه ۲۸ تیرماه میزبان کودکان و نوجوانان ۱۰-۱۳ سال خواهد بود تا در سی‌وششمین دورهمی نشرچشمه کتاب‌های مورد علاقه خود را به دوستانشان معرفی کنند و کتاب بخوانند.

در برنامه کتاب‌خوانی کودکان ۱۰ تا ۱۳ سال که از ساعت ۶ تا ۷:۳۰ عصر برگزار می‌شود نوجوانان کتاب‌های مورد علاقه خود را معرفی می‌کنند و یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و بخش‌هایی از آن را برای بقیه دوستان‌شان می‌خوانند.

حضور والدین و همراه بزرگسال در این برنامه آزاد است اما با توجه به محدودیت فضا، اولویت با کودکان خواهد بود.

حضور در دورهمی‌های نشرچشمه رایگان است اما به رزور نیاز است. علاقمندان به شرکت در این برنامه، برای رزرو باید به آی‌دی زیر پیام خصوصی ارسال کنند و «نام، شماره‌تماس و تعدادتان» را اعلام کنند. نشانی دقیق، لوکیشن و اطلاعات تکمیلی برای ثبت‌نام‌کنندگان ارسال خواهد شد.
@cheshmeh_club_admin
@cheshmeh_club

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج