فوتبالیست لیگ برتری، مسئول خر و پف سربازها!


فوتبالیست لیگ برتری، مسئول خر و پف سربازها!

بازیکنان ذوب‌آهن که برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شده‌اند با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ماجرای بازیکنان سرباز تراکتورسازی هم در نوع خود جالب است. بازیکنانی که یک فصل و نیم قبل از ذوب‌آهن به تراکتورسازی رفتند تا هم خدمت سربازی‌شان را پشت سر بگذارند و هم در لیگ برتر بازی کنند. نکته جالب درباره این سه بازیکن، باقی ماندن حدود یک ماه از خدمت سربازی‌شان است که البته از بدشانسی آنها، این یک ماه در فصل نقل و انتقالات و تعطیلی لیگ است.

تراکتورسازی قصد دارد این سه بازیکن را در تبریز نگه دارد و در سوی مقابل مدیران باشگاه ذوب‌ آهن معتقدند احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌ پور بر اساس قراردادی که دارند باید به اصفهان برگردند و در لیگ نوزدهم زیر نظر علیرضا منصوریان بازی کنند. ذوب‌آهن برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشت این سه بازیکن دارد و در سوی مقابل تراکتورسازی هم علاقه‌مند است تا از وجود آن‌ها در ترکیب سود ببرد.

دود این اختلاف‌ها به چشم این سه بازیکن رفته و باعث شده تا آن‌ها در آخرین ماه از خدمت سربازی‌شان با مشکلات جالبی مواجه شوند. این بازیکنان در هفته‌های اخیر بارها بر سر پست حاضر شده و حتی به برجک هم رفته‌اند تا طعم پوشیدن پوتین را نیز بچشند.

یکی از این بازیکنان به خبرنگار جی پلاس می‌گوید: «همین چند روز قبل، در خوابگاه پست دادم. به من گفتند هر سربازی که خر و پف می‌کرد را صدا بزنم و از خواب بیدار کنم تا مزاحمتی برای سایرین به‌وجود نیاورد. استارت می‌زدم تا به سربازها برسم و بقیه را از خر و پف آن‌ها نجات بدهم.»

این یکی از ماجراهای جالب برای این سه بازیکن است که فعلا تحت فشار هستند و جالب است که به صورت رسمی ممنوع المصاحبه هم هستند تا خدمت سربازی آنها تمام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید