خروج موقت 4 بانک از تابلوی بورس


در پایان معاملات امروز، نماد 4 بانک و 13 شرکت برای مجمع سالانه و فوق العاده و عادی بطور فوق العاده متوقف می شود و آخرین مهلت خرید و فروش سهام دو حق تقدم است.

به گزارش بنکر (Banker)، در پایان معاملات امروز، نماد بانک های صادرات، پاسارگاد، کارآفرین و پست بانک ، پالایشگاه بندرعباس، فولادمبارکه، صنایع آذرآب، تایدواتر، فولاد کاوه جنوب کیش، پارس سویچ،کاشی حافظ، شیشه و گاز، لبنیات پاک، ایرکا پارت صنعت، سیمان اصفهان، زغال سنگ نگین طبس و کارتن ایران به دلیل برگزاری مجمع سالانه بسته می شود.
همچنین بانک کارآفرین و پارس سویچ علاوه بر مجمع سالانه اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده خواهند کرد.
همچنین امروز مهلت خرید و فروش سهام حق تقدم حفاری شمال و فولاد کاوه جنوب کیش به پایان می رسد.
بر این اساس، "وبصادر، وپاسار، وپست، وکار، شبندر، فولاد، فاذر،حتاید، کاوه، بسویچ، کحافظ، کگاز، غپاک، خکار، سصفها، کطبس و چکارن" یکشنبه هفته آینده برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته به این مجمع می روند.
بانک کارآفرین که هنوز مجوز افزایش سرمایه 53 درصدی را از سازمان بورس اخذ نکرده در نظر دارد سرمایه فعلی را از 850 میلیارد تومان به 1.3 هزار میلیارد تومان برسد. تامین مالی این بانک از محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت خواهد گرفت تا قادر به بهبود حد کفایت سرمایه و دستیابی به نسبت مجاز خالص دارایی های ثابت تعیین شده از سوی بانک مرکزی شود.پارس سوییچ نیز برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می رود.
بنابراین گزارش، در جریان معاملات امروز بانک صادرات، بانک کارآفرین، فولاد مبارکه، ایرکا پارت صنعت و سیمان اصفهان با افت اندک قیمت،بانک پاسارگاد، پست بانک و لبنیات پاک به ترتیب با کاهش 4.4، 4.5 و 3.8 درصدی قیمت، پالایشگاه بندرعباس، صنایع آذرآب، تایدواتر و فولاد کاوه جنوب کیش با رشد اندک قیمت و پارس سویچ،کاشی حافظ، شیشه و گاز، زغال سنگ نگین طبس و کارتن ایران به ترتیب با افزایش 3.4، 1.4، 5 درصد و صف خرید، 1.4 و 4.3 درصد قیمت روبرو شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...