سالن‌های کانون پرورش فکری کردستان میزبان «ضربه فنی» هستند


سالن‌های کانون پرورش فکری کردستان میزبان «ضربه فنی» هستند

سنندج - ایرنا - فیلم «ضربه فنی» به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا رمضانی از 25 تیر در تمام سالن های کانون برای نوجوانان استان کردستان اکران می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با سراسر کشور نمایش فیلم سینمایی «ضربه فنی» از روز گذشته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان آغاز شده است.

سهیلا شیخی اظهار داشت: در همان اولین روز اکران این فیلم ۱۴۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان مراکز چهارگانه سنندج به تماشای آن نشستند.

وی با اشاره به اینکه سالن‌های سینمای سه مرکز سقز، مریوان و مجتمع سنندج پذیرای علاقه‌مندان برای تماشای فیلم سینمایی «ضربه فنی» هستند، افزود: این فیلم که یکی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ است و به مدت یک ماه در این سالن‌ها در قالب طرح «کانون نمایش» به روی پرده می‌رود.

این فیلم درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود!

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده است.

«ضربه فنی» همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانست سه جایزه پروانه زرین هیأت داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص دهد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چند سالی است که با تجهیز و فعال کردن سالن‌های مراکز کانون در قالب طرح «کانون نمایش» فیلم‌های خود را برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور به نمایش می‌گذارد.

در حال حاضر ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که در ۲۰ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی آموزش می‌بینند.

۷۳۴۹/‌۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...