دانلود Bowmasters 2.12.7 بازی نبرد کمانداران اندروید دو نفره


دانلود Bowmasters 2.12.7 بازی نبرد کمانداران اندروید دو نفره

مجله آنلاین موبنا – این بازی به صورت کاملا آنلاین بوده و حالت دونفره نیز دارد. در نبرد تانک ها شرکت کنید: دانلود World of Tanks Blitz v5.0.1.437 – بازی اکشن و آنلاین جنگ تانک ها بازی Bowmasters اندروید: این گروه خشن در بازی Bowmasters یکی از 41 کاراکتر را برای بازی انتخاب می کنید و در حالت اصلی بازی باید به صورت نوبتی و بسیار خشن سلاح سردی مثل...

مجله آنلاین موبنا – این بازی به صورت کاملا آنلاین بوده و حالت دونفره نیز دارد.

دانلود Bowmasters 2.12.7 بازی نبرد کمانداران اندروید دو نفره

در نبرد تانک ها شرکت کنید: دانلود World of Tanks Blitz v5.0.1.437 – بازی اکشن و آنلاین جنگ تانک ها

بازی Bowmasters اندروید: این گروه خشن

در بازی Bowmasters یکی از 41 کاراکتر را برای بازی انتخاب می کنید و در حالت اصلی بازی باید به صورت نوبتی و بسیار خشن سلاح سردی مثل تیروکمان، خنجر، اره و… را به سمت دشمن پرتاب کنید. در صورتی که زاویه و قدرت پرتاب را به درستی تنظیم کرده باشید تیر به هدف اصابت می کند. خشونت ماجرا اینجاست که در بازی به طرز فجیعی کاراکتر کشته می شود و اجزا و جوارح او همه جا پخش می شود!

Finish Him : کارش را تمام کن

کسانی که بازی مورتال کامبت را بازی کرده اند حتما با اصطلاح Finish Him آشنایی دارند. در بازی Bowmasters هم این مدل ناکار کردن حریف قابل انجام است. به این صورت که وقتی درجه جان رقیب به انتها رسید او به حالت سرگیجه می افتد و شما می توانید به یک تیر دیگر او را خلاص کنید اما این خلاص شدن با نهایت خشونت انجام شده مثلا او را جزغاله یا منفجر کرده یا دل و روده اش را روی زمین پخش می کنید!

هد شات برای گرفتن سکه بیشتر

یک ترفند برای اینکه همیشه خط سلامتی حریف را زودتر تمام کنید هدف گرفتن سر او یا اصطلاحا «هد شات» می باشد. اگر رقیب در حال کشیدن نفس های آخر در «فینیش هیم» باشد، تیری که به سر بزنید تعدادی سکه به عنوان جایزه اضافی برای تان به ارمغان می آورد پس همیشه سعی کنید گردن به بالا را هدف بگیرید!

حالت های مختلف بازی

در حال حاضر 6 حالت برای بازی کردن وجود دارد که در ابتدا فقط بازی با کامپیوتر امکان پذیر است بعد هر چه بازی کنید و به حد نصاب برد لازم برسید حالت های دیگر هم فعال می شود.

حالت مبارزه با کامپیوتر

در این حالت بازی شخصیت خود را انتخاب کرده و با هوش مصنوعی مبارزه می کنید طبیعی است که در ابتدا بازی ها ساده هستند و به مرور هر چه جلو بروید کاراکترها قوی تر از قبل جلوی شما ظاهر می شوند.

حالت بازی آنلاین دونفره

در این حالت به صورت آنلاین با شخصی دیگری از هر کجای دنیا وارد رقابت می شوید اینجا دیگر خبری از هوش مصنوعی و محاسبات کامپیوتری برای هدف گیری نیست بلکه با یک نفر مثل خودتان رقابت می کنید.

حالت بازی آفلاین دونفره

در این حالت در یک دستگاه با دوست خود می توانید کل کل کنید و نوبتی بازی را انجام دهید ضمن اینکه برای این مدل از بازی نیازی به اینترنت نیست.

حالت بازی شکار پرندگان

در این حالت از بازی پرندگان از بالای سرتان عبور می کنند و باید با هدف گیری دقیق آنها را شکار کنید دقت کنید که در این حالت زمان محدود است و اگر آیتم های ساعت را بزنید زمان اضافه دریافت می کنید ضمن اینکه تیر زدن به سکه ها را هم نباید فراموش نکنید.

حالت زدن سیب روی سر

حالت بعدی تیر زدن به یک انسان بینواست که باید با دقت سیب یا هر میوه ای که روی سر او قرار گرفته است را بزنید در این مدل از بازی حداکثر می توانید 3 تا خطا داشته باشید و هر بار که موفق می شوید میوه را بزنید کماندار کمی عقب تر می رود و کار سخت تر از قبل می گردد پس مراقب باشید به جای سیب، سر شخص را بر باد ندهید!

حالت بازی دوئل

آخرین مدلی که بعد از 20 نبرد موفق، می توانید بازی کنید دوئل نام دارد. در این حالت برعکس حالت های دیگر که پستی و بلندی دارند، در زمینی صاف رقابتی نفس گیر با حریف خواهید داشت.

سکه و جم برای ارتقا و خرید کاراکتر جدید

در این بازی آیتم های سکه و جم برای ارتقا و خرید کاراکتر جدید وجود دارند سکه ها با انجام بازی، دیدن تبلیغات و… قابل افزایش هستند اما مطابق معمول همیشه راهی برای درآمدزایی اختصاصی برای سازنده بازی وجود دارد آن هم جم می باشد چرا که جم را فقط می شود خرید.

علاوه بر این دو آیتم، اشتراک vip بازی خلاقیت دیگری است که مینی کلیپ برای این بازی در نظر گرفته و در آن مثل سایت های دانلود فیلم می توانید اشتراک بخرید و به مدت مشخص به امکانات بیشتری در بازی دسترسی داشته باشید.

به دوره شکار بروید: دانلود Hunter Age بازی عصر شکارچی

تصاویر بازی:

دانلود آخرین نسحه بازی Bowmasters (بروزرسانی تیر 98) :

دانلود نسخه اصلی v2.12.7

دانلود Bowmasters 2.12.7 بازی نبرد کمانداران اندروید دو نفره

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی