کاراندیش: به باشگاه ترکیه‌ای در مورد استوکس اخطار دادیم/ فسخ قرارداد یک طرفه برای استوکس صدق نمی‌کند


کاراندیش: به باشگاه ترکیه‌ای در مورد استوکس اخطار دادیم/ فسخ قرارداد یک طرفه برای استوکس صدق نمی‌کند

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: قرارداد استوکس با باشگاه آدانا اسپور ترکیه غیرقانونی است و نامه اخطار را به باشگاه ترکیه‌ای ارسال کردیم.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عقد قرارداد آنتونی استوکس با باشگاه آدانا امیر اسپور ترکیه اظهار کرد: قرارداد استوکس با باشگاه ترکیه ای غیر قانونی است و امروز نامه اخطار را به باشگاه ترکیه ای و فدراسیون فوتبال ترکیه ارسال کردیم که اگر با این بازیکن قرارداد ببندند در آن صورت این باشگاه ترکیه ای و استوکس با محرومیت مواجه می شوند.

کاراندیش: به باشگاه ترکیه‌ای در مورد استوکس اخطار دادیم/ فسخ قرارداد یک طرفه برای استوکس صدق نمی‌کند

او ادامه داد:ما به باشگاه آدانا امیر اسپور ترکیه تذکر دادیم که اگر تمایل به جذب این بازیکن دارند باید با باشگاه تراکتور مکاتبه کنند تا رضایت نامه این بازیکن دریافت کنند. به هر حال باشگاه ترکیه ای در جریان قرارداد داشتن استوکس با تیم ما نبوده است و استوکس خودش را بازیکن آزاد اعلام کرده است و به طور حتم برای دریافت ای تی سی به مشکل می خورد.

کاراندیش درباره اینکه استوکس با استفاده از پرداخت نشدن مطالباتش توانست از تراکتور جدا شود، گفت: به صورت قانونی شرط قرارداد این است که اگر حق و حقوق یک بازیکن پرداخت نشود او می تواند با استفاده از این موضوع قراردادش را فسخ کند اما این موضوع در مورد استوکس صدق نمی کند چرا که حق و حقوقش را پرداخت کردیم و مشکلی در این باره وجود ندارد. البته با توجه به اینکه استوکس غیبت های متعدد داشته است بخشی از مبلغ قرارداد این بازیکن کسر شده است و رای جلسه کمیته انضباطی باشگاه را دو ماه پیش به اطلاع این بازیکن و مدیربرنامه اش رساندیم. البته تا قبل از شروع فصل جدید فرصت داریم که مبلغ قرارداد استوکس را تسویه کنیم و مشکلی در این باره نداریم.

او درباره اینکه از استوکس به فیفا شکایت می کنند، گفت: در حال حاضر امروز صبح نامه اخطار را به باشگاه ترکیه ای ارسال کردیم و منتظر جواب هستیم و بعد از به فیفا شکایت می کنیم.

کاراندیش درباره وضعیت شکایت از اروین بیان کرد: این بازیکن هم نیم فصل اول تیم تراکتور را ترک کرد و کمیته انضباطی باشگاه هم بخشی از مبلغ قراردادش را کسر کرد و وکلا در حال بررسی پرونده هستند تا شکایت نامه خود را تنظیم و به فیفا ارسال کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات کاراندیش درباره قرارداد استوکس با باشگاه ترکیه ای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی