کیمی رایکونن: آخر هفته راحتی نبود اما خوب بود


فرمول یک ایران – کیمی رایکونن راننده فنلاندی تیم آلفارومئو، از اینکه توانست تمام توانی که در آلفارومئو بود را به نمایش بگذارد خوشحال و راضی بود. رایکونن که تنها برد خود در پیست سیلورستون را در سال 2007 با خودروی فراری بدست آورد، از عملکرد خودرویش در گرندپری بریتانیا 2019 و کسب رده هشتم راضی بود. البته او به عدم کافی نبودن سرعت خودرو در مستقیمی...

فرمول یک ایرانکیمی رایکونن راننده فنلاندی تیم آلفارومئو، از اینکه توانست تمام توانی که در آلفارومئو بود را به نمایش بگذارد خوشحال و راضی بود.

رایکونن که تنها برد خود در پیست سیلورستون را در سال 2007 با خودروی فراری بدست آورد، از عملکرد خودرویش در گرندپری بریتانیا 2019 و کسب رده هشتم راضی بود. البته او به عدم کافی نبودن سرعت خودرو در مستقیمی نیز به تیم انتقاد دارد.

کیمی رایکونن: آخر هفته راحتی نبود اما خوب بودکیمی رایکونن: آخر هفته راحتی نبود اما خوب بود کیمی رایکونن و نیکو هالکنبرگ

رایکونن در مصاحبه پس از مسابقه بیان کرد که:

این بهترین نتیجه ای بود که می توانستیم کسب کنیم. به نظرم خودرو عملکرد بهتری را در مسابقه داشت، مخصوصا در نیمه دوم مسابقه ولی ما همچنان در سرعت مستقیمی خود ضعف داریم.

بهترین کاری که می توانستم بکنم این بود که خودم را به خودرویی برسانم و بتوانم از دی آر اس استفاده کنم! در آخر نیاز داشتیم که سریعتر برویم تا خودروی تورو روسو را در پشت سر خود نگه داریم.

آخر هفته خیلی راحتی نبود ولی با توجه به کسب امتیاز می توانیم بگوییم که خوب بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش