اخبار کوتاه استان گلستان


اخبار کوتاه استان گلستان

اجرای طرح تابستانه کتاب، راه اندازی سامانه اعلام بار آن لاین در شرکت های حمل و نقل بار و تجهیز جزیره آشوراده به فیبر نوری از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حق شناس استاندارگلستان گفت که تاکنون بیش از ۱۵ هزار پرونده منازل سیل زده توسط بنیاد مسکن تکمیل و به بانک ارسال شده و حدود ۷ هزار پرونده منجر به انعقاد قرارداد شده که لازم است مردم با سرعت بیشتری به بانک‌ها مراجعه کنند.

**

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر "مهدی غفاری" را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری گلستان منصوب کرد.

**
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل بار گلستان گفت: سامانه اعلام بار آنلاین (مجازی) رانندگان به صورت آزمایشی و با بارگیری ماشین آلات سنگین باری در ۱۵ شرکت حمل و نقل کالای استان آغاز به کار کرد.

**
مهدی عبدالکریم زاده مدیرکل راه آهن منطقه شمال شرق ۲ گفت: تغییر ساعت حرکت قطار گرگان به سمت تهران از ۸ شب به ۱۶ و ۱۰ دقیقه موقتی است.

به‌گفته وی پس از بازسازی و اصلاح قسمتی از مسیر ریلی در محدوده گلوگاه تا گرمسار که بر اثر بارش در دست تعمیر است، ساعت حرکت قطار به زمان سابق باز می‌گردد.

**
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز طرح تابستانه کتاب ۹۸ در استان خبر داد و گفت: این طرح تا سوم مرداد ادامه دارد.

کتابفروشی های منتخب برای رونق بخشیدن به بازار مطالعه، کتاب‌ها را با ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

**
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

**
مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تکمیل زیر ساخت‌های لازم برای اجرای پروژه گردشگری در جزیره آشوراده با ایجاد فیبر نوری آغاز می‌شود.

**

شرکت توزیع نیروی برق گلستان اعلام کرد: شرکت‌های نویدبخش استرآباد و گلستان خدمت گنبد پس از برگزاری آزمون و انجام مصاحبه، ۲۸ مرد در بخش‌های شماره برداری، سیمبان راننده و سیمبان خط گرم را به کار گیری می‌کنند.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.ieht.ac.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری