فراخوان کهربا برای حمایت از صاحبان ایده در حوزه بین‌الملل


کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) از افراد و گروه‌های نوپای صاحب ایده در حوزه بین‌الملل حمایت…

فراخوان "کهربا" برای حمایت از صاحبان ایده در حوزه بین‌الملل
فراخوان "کهربا" برای حمایت از صاحبان ایده در حوزه بین‌الملل
سیناپرس: کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) از افراد و گروه‌های نوپای صاحب ایده در حوزه بین‌الملل حمایت می‌کند که متقاضیان از دوم تا ۱۰ مردادماه می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

پیرو برگزاری موفق فراخوان اول کهربا در خصوص حمایت از ایده‌های حوزه امور بین‌الملل در سال گذشته، با توجه به افزایش کیفیت و کمیت خدمات بین‌المللی در حوزه‌های مختلف اعم از رفاهی، اقامتی، تردد و … کانون کهربا در نظر دارد از تمامی افراد و گروه‌های نوپای علاقه‌مند و صاحب ایده در حوزه فعالیت امور بین‌الملل حمایت کند.
متقاضیان باید ضمن مراجعه به نشانی https://evnd.co/uGFli فرم مربوطه را تکمیل و در این فراخوان شرکت کنند.
این فراخوان با محوریت برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، مدارس تابستانی / زمستانی بین‌المللی، ارائه خدمات برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی به‌صورت کامل (پذیرش، پذیرایی، اقامت، ویزا، تردد و …)، جذب کارآموز / دانشجو (به خصوص از کشورهای مسلمان و همسایه)، ارائه خدمات ویزا، اقامت و گردشگری به دانشجویان و اساتید ایرانی و خارجی و ارائه بسته کامل خدمات فرصت مطالعاتی به دانشجویان متقاضی ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه امیرکبثیر، همچنین در خارج از موارد ذکرشده هرگونه فعالیت جذاب که توانایی ارتباط با حوزه بین‌المللی را دارد نیز می‌تواند از سوی متقاضیان ارائه شود. پس از پایان فراخوان، مراحل آتی و نتایج بررسی‌ها به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید و برای ادامه کار از گروه‌های منتخب دعوت به عمل خواهد آمد.
همچنین متقاضیان سؤالات خود را می‌توانند از طریق پست الکترونیکی kahroba@aut.ac.ir مطرح کنند.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل