گروه‌های جهادی واکنش سریع ایجاد می‌شود


گروه‌های جهادی واکنش سریع ایجاد می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان این که گروه‌های جهادی واکنش سریع ایجاد می‌شود، از تدوین سند نوسازی جریان جهادی در کشور بر مبنای گام دوم انقلاب خبرداد

گروه‌های جهادی واکنش سریع ایجاد می‌شود
به گزارش فانوس، محمد زهرایی در جمع جهادگران استان اردبیل با بیان اینکه طرح اعتلای جهادی بسیج در دو سطح جغرافیا محور و محله محور صورت می گیرد، افزود: یکی از الزامات گروه‌های جهادی این است که بعد از حضور همه جانبه در منطقه؛ گروه‌ها بتوانند علاوه بر احیای منطقه؛ انگیزه و مشارکت مردمی در بازسازی آن منطقه و تشکیل گروه جهادی بومی آن محل را ایجاد نمایند، همچنین به دنبال تشکیل گروه‌های جهادی واکنش سریع هستیم تا در زمان بحران بتوان از آنها به نحوه احسن استفاده کرد.

رییس ستاد بازسازی مناطق سیل زده بسیج گفت : تفاهم نامه ای با سازمان نوسازی مدارس کشور در حال تدوین است که ۱۰ هزار مدرسه در اختیار بسیج قرار گیرد که گروه های جهادی کارهایی از جمله رنگ آمیزی ، نقاشی ، مرمت و تجهیز انجام دهند.

زهرایی در مورد تهیه سند نوسازی جریان جهادی در کشور بر مبنای گام دوم انقلاب اشاره کردند که تا یک ماه آینده تدوین و نهایی می‌شود.

وی در ادامه به راه انداری ستاد رسانه بسیج سازندگی در سیما خبر داد و از جهادگران برای ارسال سوژه ها اعّم از اقداماتشان در اردوهای جهادی و ترویج سبک زندگی جهادی ، طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟