سه پروژه در انار افتتاح شد


سه پروژه در انار افتتاح شد

کرمان - ایرنا - سه پروژه ورزشی، نیروگاهی و عمران شهری در سفر امروز (چهارشنبه) استاندار کرمان و جمعی از مسئولان به شهرستان انار افتتاح و همچنین از 9 طرح این شهرستان بازدید شد.

به گزارش ایرنا، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی و آبخیزداری و ورزش و جوانان استان کرمان، نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار انار و سایر مدیران استانی و محلی در سفر به شهرستان انار استاندار کرمان را همراهی می کردند.
در این سفر نیروگاه ۱۰۰ کیلووات خورشیدی روستای محمدآباد ساقی انار با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد که عملیات اجرایی این پروژه طی ۳۵ روز اجرا، نصب و راه اندازی شده است.
این نیروگاه دارای سه اینورتو خورشیدی ۳۳ کیلوواتی است و روزانه ۶۰۰ کیلووات برق تولید و ماهانه ۱۶ میلیون تومان برق به فروش می رساند.
مزایای این طرح کاهش تولید دی اکسید کربن به میزان ۶۵ هزار کیلوگرم در سال است و حداقل ۲۰ سال سوددهی خالص دارد.
استاندار کرمان در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی شهرستان انار گفت: نیروگاه های خورشیدی در استان کرمان باید توسعه یابد زیرا از نظر اقتصادی و حمایتی به نفع مردم این استان است.
محمدجواد فدائی افزود: استانداری کرمان به افراد متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی، تسهیلات پرداخت می کند.
همچنین سالن ورزشی روستای محمدآباد ساقی شهرستان انار با اعتبار یکهزار و ۲۰۰ میلیون تومان با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان افتتاح شد.
این پروژه با اعتبار خیران و بخش دولتی از سال ۸۲ آغاز شده و اکنون به بهره برداری رسیده است.

زیرگذر امام حسین (ع) انار نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل سازمان راهداری و ۱۲۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری از سال ۹۵ آغاز و در سه مرحله اکنون به صورت کامل به بهره برداری رسید.
استاندار کرمان در ادامه این سفر از پروژه سیلاب بیاض، بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار، مجتمع ادارات در حال احداث این شهرستان، تقاطع غیر همسطح ورودی، مجتمع گردشگری و کارخانه های سیم و کابل پیشرو، مفتول آلومینیوم، لوله و شیشه این شهرستان بازدید کرد.

۷۲۰۴/‏۳۰۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...