مسوولین تمام توان خود در جهت ترویج قرآن کریم به کار بگیرند


مسوولین تمام توان خود در جهت ترویج قرآن کریم به کار بگیرند

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی گفت: مسوولین باید امروز تمام توان خود در جهت ترویج قرآن کریم به کار گرفته و برگزاری این مسابقات قرآن، انقلاب اسلامی را بیمه و شکست‌ناپذیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه،« آیت‌الله علی‌اکبر قریشی»، امروز (۲۵تیر) در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه اظهار کرد:انجام فعالیت‌های قرآنی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و سالیانه میلیون‌ها بار ختم قرآن در کشور انجام شده و همه آنها در پیشگاه خدا حساب و کتاب دارد و بی‌تردید برگزاری این مسابقات قرآن، انقلاب اسلامی را بیمه و شکست‌ناپذیر می‌کند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان با بیان اینکه در انقلابی که در آن میلیون‌ها مرتبه ختم قرآن انجام شود، هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند و اگر قرآن در جان آدمی رسوخ کند گویی به جهان دیگری وارد شده، افزود: در جنگ 6 روزه، رژیم صهیونیستی و فلسطین، مسلمانان شکست خوردند چون در بین آنها قرآن‌دان و قرآن‌خوان وجود نداشت اما در جنگ 33 روزه بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، با توجه به اینکه بین 500 تا هزار نفر از آنها از قاریان قرآن بودند توانستند هیمنه این رژیم را شکسته و آنها را خار و ذلیل و شکست دهند بنابراین به قدرت قرآن باید پی برد.

قریشی عنوان کرد: در ایران اسلامی چشم دشمنان و حتی سران فتنه به دانشگاه‌ها بوده تا به آن ها ضربه وارد کند و برای خنثی کردن توطئه دشمن، بسیج دانشجویی در کشور ایجاد شد تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: قرآن امتحان خود را به نحو احسن پس داده و بی‌تردید اگر حکومت، بزرگان و مدیران و روسای اوقاف در باره قرآن و آموزش و ترویج آن زحمت کشند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: قرآن انسان را از ظلمات به سوی نور هدایت کرده که باید استفاده کرد.

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»