تصویری از ترامپ و کیم جونگ اون بر دیوار کاخ سفید نصب شد


در حالی که مذاکرات میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ تاکنون نتیجه خاصی نداشته است، تصویری از دیدار اخیر رئیس‌جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی بر دیوار کاخ سفید آویزان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، تصویری از دیدار اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی جزء چهار تصویر جدیدی است که به تازگی بر دیوار کاخ سفید آویزان شد.

خبرنگار بلومبرگ روز دوشنبه تصویری از رئیس جمهور آمریکا در کنار رهبر کره شمالی را که بر دیوار بخش غربی کاخ سفید آویزان بود، در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. در این تصویر ترامپ و کیم جونگ اون در حالی که هر دو نگاهشان رو به پایین است در منطقه غیر نظامی در مرز دو کره دیده می‌شوند. ترامپ ماه گذشته به عنوان اولین رئیس جمهور آمریکا وارد خاک کره شمالی شد.

تصویری از ترامپ و کیم جونگ اون بر دیوار کاخ سفید نصب شد

نشست ماه ژوئن ترامپ و کیم سومین دیدار دو طرف بود و رئیس جمهور آمریکا بسیار از این دیدار ابراز خرسندی کرد. در حالی که ترامپ بار‌ها گفته دولت او به سختی برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته‌ای با کره شمالی تلاش می‌کنند با این حال کارشناسان تردید دارند که پیونگ یانگ به طور کامل با کنار گذاشتن برنامه‌های هسته‌ای خود موافقت کند.

این تصویر در کنار تصویری از ترامپ به همراه ملکه الیزابت و پرنس چارلز، پسرش در هفتاد و پنجمین مراسم یادبود نبرد نرماندی آویزان شد. در تصویر دیگری که در کنار آن آویزان است رئیس جمهور آمریکا در کنار سربازان در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره ایستاده است.

رئیس جمهور آمریکا در زمان حضور در نشست گروه ۲۰ در اوساکای ژاپن برای دیدار با رهبر کره شمالی ابراز تمایل کرد. این درخواست دیدار ترامپ با کیم جونگ اون در حالی بود که پیش از آن دومین نشست سران دو کشور هانوی ویتنام بدون دستیابی به نتیجه به شکست انجامید. ترامپ و کیم در ماه فوریه برای دومین بار با یکدیگر دیدار کردند و قرار بود در آخرین و مهمترین روز این نشست توافقنامه مشترکی بین آن‌ها امضا شود، اما به شکلی ناگهانی و غیرمنتظره محل برگزاری نشست را ترک کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کره شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید