ستارگان جدیدی به جمع بازیگران فیلم Army of the Dead زک اسنایدر پیوستند


ستارگان جدیدی به جمع بازیگران فیلم Army of the Dead زک اسنایدر پیوستند

بالاخره لیست رسمی تمامی بازیگران فیلم Army of the Dead ساخته جدید زک اسنایدر مشخص شد که افراد نام آشنایی در بین آن‌ها دیده می‌شود. زک اسنایدر انیمه سریالی برای نتفلیکس می‌سازد روز گذشته سایت هالیوود ریپورتر در خبری لیست تمام بازیگرانی که در اثر زامبی‌محور و دلهره‌آور زک اسنایدر حضور خواهند داشت را به طور رسمی معرفی کرد. هیرویوکی سانادا...

بالاخره لیست رسمی تمامی بازیگران فیلم Army of the Dead ساخته جدید زک اسنایدر مشخص شد که افراد نام آشنایی در بین آن‌ها دیده می‌شود.

روز گذشته سایت هالیوود ریپورتر در خبری لیست تمام بازیگرانی که در اثر زامبی‌محور و دلهره‌آور زک اسنایدر حضور خواهند داشت را به طور رسمی معرفی کرد. هیرویوکی سانادا (از Avengers: Endgame و Westworld) عمار هاردویک (Power و Kick-Ass) کریس دی الیا، گرت دیلاهانت (Deadwood)، رائول کاستیلو، نورا آرنزدر، ماتیاس شیگوفر، سامانتا وین (Wonder Woman) و ریچ کترون (بتمن v سوپرمن) بازیگران جدیدی هستند که به جمع ستارگان پیشین فیلم پیوستند.

پیش از این حضور دیو باتیستا (Guardians of the Galaxy)، الا پورنل (Kick-Ass 2)، آنا دلا ریگوئرا (سریال Narcos)، تئو روسی (Sons of Anarchy) و هما قریشی در فیلم Army of the Dead قطعی شده بود. داستان این فیلم که حول حمله زامبی‌ها در شهر لاس وگاس امریکا می‌گذرد، مردی را دنبال می‌کند که گروهی از مزدورها را برای حمله به منطقه‌ای قرنطینه شده و عملی کردن بزرگ‌ترین سرقت تاریخ، دور خود جمع می‌کند.

ایده اصلی داستان اولین بار توسط زک اسنایدر داده شده که به همراه شای هیتن نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده داشته است. وسلی کالر، اوری مارمور و اندرو نورمن نیز زک و دبرا اسنایدر را در امر تهیه‌کنندگی همراهی می‌کنند. فیلم‌برداری این پروژه که اولین تجربه اسنایدر پس از اکران جاستیس لیگ و تراژدی خانوادگی پیش آمده در سال 2017 برای او به حساب می‌آید، در ماه جاری آغاز خواهد شد. به علاوه بازگشت دوباره او به ژانر زامبی‌محور پس از ساخت فیلم Dawn of the Dead در سال 2004 را رقم خواهد زد.

اسنایدر پیش از این در هنگام معرفی فیلم جدید خود اذعان کرده بود که هیچ محدودیتی برای ساخت فیلم گریبان گیر او نخواهد بود و به همین خاطر می‌خواهد اثری هیجان ‌انگیز و سرگرم‌کننده بسازد.

ستارگان جدیدی به جمع بازیگران فیلم Army of the Dead زک اسنایدر پیوستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان